• Johannus

Farmen

Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

• Svar på tråden Farmen
  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-01-28 23:11:33 följande:
    Linnea är förste kämpe :)
    Tack Linnis92.....

• Linnis92

Gud vad skönt att slippa Linnea.

Folket i skogen, tror ni dom hade varit med även om de inte hade varit massa avhopp eller tror ni de blev "inringda" när så många hoppade av...?

• Grande Rock
    Linnis92 skrev 2017-01-29 20:59:09 följande:

Gud vad skönt att slippa Linnea.

Folket i skogen, tror ni dom hade varit med även om de inte hade varit massa avhopp eller tror ni de blev "inringda" när så många hoppade av...?

Det har ju varit "utmanare" med så många gånger tidigare så de var säkert planerade från början.
    Att tro är att inte veta
  • Johannus

Det var bra att Linnea åkte ut eftersom hon var lat. Det trista är att hon nu kommer att välja Alex till storbonde för även han är lat. Men som storbonde så bör han ha ansvar att gården fungerar och kanske att han i sin tur väljer Stina som gårdskarl och dem två ser till att Bettan blir vald till förstekämpe.

Tycker verkligen att Bettan har blivit tjurig den veckan som gått kanske på både gott och ont.

Utmanare har det alltid funnits med på Farmen och det ska bli kul när dem kommer in.

Tycker även att denna vecka så har Hasse varit mer i bakgrunden än tidigare.

• Nandez

Linnea ute, kommer inte att sakna henne. Få se vem hon utser till storbonde, gissar på Alex eller Stina.

• Linnis92
    Nandez skrev 2017-01-30 14:32:23 följande:

Linnea ute, kommer inte att sakna henne. Få se vem hon utser till storbonde, gissar på Alex eller Stina.

Säkert Alex. Han är slug tycker jag.

De har ju varit på gränsen varje vecka att de blir godkända med uppdragen - en vecka som de misslyckats - tror ni de kommer lyckas under Alex eventuella styre?
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-01-30 14:41:16 följande:
    Säkert Alex. Han är slug tycker jag.

De har ju varit på gränsen varje vecka att de blir godkända med uppdragen - en vecka som de misslyckats - tror ni de kommer lyckas under Alex eventuella styre?
    Alex är ju rätt lat av sig men han kanske delegerar arbetet till de andra. Eller så beter han sig helt annorlunda som storbonde, vi har ju sett att andra ändra beteende som storbonde.
  • Nandez

Snart dags igen och vi får vet vem som blir storbonde och gårdskarl.

• Johannus

Stina blev storbonde! Hoppas bara att hon orkar veckan ut med Bettans mobbning. Jag fattar inte varför Bettan blev som hon blev för jag gillade henne i början. Hon verkar gilla och bråka till sin egen fördel. Jag skulle även vara glad om Stina som storbonde skulle få alla att jobba så att dem lyckas med alla uppgifter.

Jerry verkar lite för snäll för att våga föra någon talan så där tror jag inte Stina har hjälp.