Farmen
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Vad skönt Bettan åkte ut trots att hon var 120% säker på att vinna över Timmy. Trist bara att alla får en chans till att komma tillbaka, men hoppas att det blir tävlingar dem emellan så att både Linnea och Bettan inte kommer tillbaka.
Nu vet man inte vem av det nya Bettan väljer som storbonde, men där hoppas jag det blir Kalle.
En undran det är väldigt tyst på här på Farmen tråden! Har ni ledsnat på programmet eller på själva tråden?
Hoppas ni har lite tid att diskutera Farmen.
Har precis kollat klart på alla sju avsnitten från Torpet, vet inte om jag gillar att de som åkt ut får en chans att komma tillbaka.
Har precis kollat klart på alla sju avsnitten från Torpet, vet inte om jag gillar att de som åkt ut får en chans att komma tillbaka.
Verkar komma in fler obekanta i morgon, men ändå på nått sätt bekanta.....svårt att förklara.
Nå som det nu är på framen så ör allt lugnt i alla fall.
Ansluter mig hit:) första året jag ser och är fast rejält. Fast tycker de är ganska dåligt egentligen haha. Gillar att de kom in folk från skogen :)
Verkar komma in fler obekanta i morgon, men ändå på nått sätt bekanta.....svårt att förklara.
Nå som det nu är på framen så ör allt lugnt i alla fall.
Välkommen hit och diskutera. Jag har nog sett alla Farmen program från det det började och tycker om programmet.
Det är kul att följa människor från olika delar av Sverige hur dem klarar att bo och jobba tillsammans. Hur dem klarar att inte få röka, inte ha mobiltelefon inga moderniteter.
Man såg redan i börja av årets Farmen att det var några som inte klarade av detta.