• risenta

Kub i morgon, så orolig :(

Har tid för KUB test i morgon och är så orolig att jag spyr :(. Är i vecka 11 och är så orolig att jag ska ha råkat ut för MA ... för en vecka sen fick jag en liten blödning ( lite blod på papperet, inget i trosan) . Inte blodigt något mer sen dess dock. Usch det här är olidligt. Kan ju tillägga att dom få symtom jag hade på att jag var gravid har försvunnit helt oxå :( . Vet inte vad jag vill med denna tråd.,.. bara få oron ur kroppen lite kanske

• Svar på tråden Kub i morgon, så orolig :(
  • Norrskensmor
    risenta skrev 2017-01-24 12:23:38 följande:

Jag är oxå rädd :(. Jag känner på mig att nått är knas... Hade jag inte haft den där blödningen som jag hade så hade jag inte varit lika orolig.... Jag vet att blödning kan vara helt normalt men rent spontant tänker jag att man lixom inte ska blöda :(

Hade blödningar med mina två äldsta barn, olika veckor. De är friska och ute och leker i snön idag ? Jag hoppas det går bra för dig ?
    Hej
  • risenta
    Norrskensmor skrev 2017-01-24 12:45:35 följande:

Hade blödningar med mina två äldsta barn, olika veckor. De är friska och ute och leker i snön idag ? Jag hoppas det går bra för dig ?

Åh vad skönt att höra :) har ju hört att blödning är normalt att ha men har även hört lika många som har haft blödningar som det har gått illa för .... Men nu ska jag inte tänka negativt. Tack för ditt svar!
  • Snuttis2

Vad härligt med många aktiva i tråden ! Det märks verkligen Vilken känslomässig anspänning detta är att gå igenom. Var på mvc på fm idag och fick efter lång väntan komma in. Pulsen skenade vilket blev spännande när de ville börja med blodtrycket , lär Vara sämsta blodtrycks värdet jag haft någonsin!

Jag kan meddela att det gått FANTASTICO : ) för oss idag o jag är så tacksam ! Tredje gången gilt liksom!

En lite sprattlande krabat på ca 8 cm som viftade runt!

Det som är möjligt att se så här långt såg bra ut! Har i anspänningen glömt exakt sannolikssiffra på KUB men det var 1:5400 någonting så det bedömdes som bra värde!

Nytt ultraljud bokat till början på mars o nu är det bara att inse fakta!! Jag har en Alien som rör sig o växer i buken!!!! Skämt o sido det verkar som vi kan få välkomna en ny familjemedlem i augusti!!!

Jag tänker på er imorgon och hoppas att ni kan få njuta av samma underbara besked som vi!

• risenta
    Snuttis2 skrev 2017-01-24 18:28:07 följande:

Vad härligt med många aktiva i tråden ! Det märks verkligen Vilken känslomässig anspänning detta är att gå igenom. Var på mvc på fm idag och fick efter lång väntan komma in. Pulsen skenade vilket blev spännande när de ville börja med blodtrycket , lär Vara sämsta blodtrycks värdet jag haft någonsin!

Jag kan meddela att det gått FANTASTICO : ) för oss idag o jag är så tacksam ! Tredje gången gilt liksom!

Det som är möjligt att se så här långt såg bra ut! Har i anspänningen glömt exakt sannolikssiffra på KUB men det var 1:5400 någonting så det bedömdes som bra värde!

Nytt ultraljud bokat till början på mars o nu är det bara att inse fakta!! Jag har en Alien som rör sig o växer i buken!!!! Skämt o sido det verkar som vi kan få välkomna en ny familjemedlem i augusti!!!

Jag tänker på er imorgon och hoppas att ni kan få njuta av samma underbara besked som vi!

Ååhhh vad kul!!! Ett jättegrattis till dig!!! Jag är nyss hemkommen från mitt KUB och det gick oxå bra ! :) Är så lättad. Även jag fick bra resultat på KUB
  • risenta
    risenta skrev 2017-01-24 18:33:08 följande:

Ååhhh vad kul!!! Ett jättegrattis till dig!!! Jag är nyss hemkommen från mitt KUB och det gick oxå bra ! :) Är så lättad. Även jag fick bra resultat på KUB[/quot

[quote=77342004][quote-nick]Snuttis2 skrev 2017-01-24 18:28:07 följande:[/quote-nick]Vad härligt med många aktiva i tråden ! Det märks verkligen Vilken känslomässig anspänning detta är att gå igenom. Var på mvc på fm idag och fick efter lång väntan komma in. Pulsen skenade vilket blev spännande när de ville börja med blodtrycket , lär Vara sämsta blodtrycks värdet jag haft någonsin!

Min lilla krabat var 13 cm :)
  • totteplopp

så skönt att höra att det har gått bra för er, det gjorde det även för mig. Med sannolikhet 1:3300 så är jag mer än nöjd och det har varit stora känslor idag mycket lättnadens tårar har fått komma ur. Lycka till ni andra som väntar

• Ia82F

Följer...

Dags på måndag för mig! Är alla över 35 i tråden? Har två barn sen tidigare som jag inte blev erbjuden detta.

• Snuttis2

Hej igen! Vad har du för bf datum? Vi borde vara nära i tiden! Storleken var det Crl eller hellängd? Vårt var 7,8 cm på crl.

• Ia82F
    Snuttis2 skrev 2017-01-24 18:47:10 följande:

Hej igen! Vad har du för bf datum? Vi borde vara nära i tiden! Storleken var det Crl eller hellängd? Vårt var 7,8 cm på crl.

Frågar du mig?
Svar på tråden Kub i morgon, så orolig :(