• risenta

Kub i morgon, så orolig :(

Har tid för KUB test i morgon och är så orolig att jag spyr :(. Är i vecka 11 och är så orolig att jag ska ha råkat ut för MA ... för en vecka sen fick jag en liten blödning ( lite blod på papperet, inget i trosan) . Inte blodigt något mer sen dess dock. Usch det här är olidligt. Kan ju tillägga att dom få symtom jag hade på att jag var gravid har försvunnit helt oxå :( . Vet inte vad jag vill med denna tråd.,.. bara få oron ur kroppen lite kanske

• Svar på tråden Kub i morgon, så orolig :(
  • Snuttis2

Oj hann inte se alla inlägg : ) frågan var till Risenta! Men jag välkomnar alla samtal! Grattis totteplopp!!!

Jag är 81:a även om jag inte fattat det än .

• Ia82F
    Snuttis2 skrev 2017-01-24 18:58:12 följande:

Oj hann inte se alla inlägg : ) frågan var till Risenta! Men jag välkomnar alla samtal! Grattis totteplopp!!!

Jag är 81:a även om jag inte fattat det än .

Jag 82:a fyllde 35 i lördags heeeelt galet!!
  • risenta
    Ia82F skrev 2017-01-24 18:53:14 följande:

Frågar du mig?

Hej! Jag har bf den 30-31 juli :) Men jag lär ju gå över tiden. När ska du själv har?
  • Norrskensmor

Grattis till alla er som fått så härliga besked!! Jag har mitt kub imorgon sen eftermiddag. Magen har pajat pga stressen som vanligt och jag vill bara att det ska bli gjort.. Jag är inte över 35 men eftersom vi hade ett MA i vecka 12 med trisomi 13 så blir vi erbjudna kub iaf. Lycka till nu ni som har kub framöver!!

Hej
  • totteplopp

Jag är nog äldst 79:a, jag har två tjejer, en som hinner fylla 2 och en som blir 10 tills den lilla kommer. Jag är beräknad 4 augusti

• Snuttis2

Grattis i efterskott Ia82F!!

Norrskensmor jag Håller tummarna för morgondagens besök, min kropp var i fullständigt uppror idag. Inte bättre av att inte få kissa innan då jag alltid blir sjukt kissnödig när jag är nervös!!

Knipträningen startade tidigt : )

• Ia82F

Risenta: enligt mensen är set bf 11/8. Men gjorde ett vul i v9+0 som visade bf 8/8

Snuttis2: Tack så mycket!

• Ia82F

Risenta: enligt mensen är set bf 11/8. Men gjorde ett vul i v9+0 som visade bf 8/8

Snuttis2: Tack så mycket!

Svar på tråden Kub i morgon, så orolig :(