• risenta

Kub i morgon, så orolig :(

Har tid för KUB test i morgon och är så orolig att jag spyr :(. Är i vecka 11 och är så orolig att jag ska ha råkat ut för MA ... för en vecka sen fick jag en liten blödning ( lite blod på papperet, inget i trosan) . Inte blodigt något mer sen dess dock. Usch det här är olidligt. Kan ju tillägga att dom få symtom jag hade på att jag var gravid har försvunnit helt oxå :( . Vet inte vad jag vill med denna tråd.,.. bara få oron ur kroppen lite kanske

• Svar på tråden Kub i morgon, så orolig :(
  • risenta
    Ia82F skrev 2017-01-24 21:08:24 följande:

Risenta: enligt mensen är set bf 11/8. Men gjorde ett vul i v9+0 som visade bf 8/8

Snuttis2: Tack så mycket!

Aha ok :) vilken vecka är du i nu exakt? Jag är 12+3. Jag tror att du och jag ska föda nästan samtidigt :)
  • Ia82F
    risenta skrev 2017-01-24 21:40:09 följande:

Aha ok :) vilken vecka är du i nu exakt? Jag är 12+3. Jag tror att du och jag ska föda nästan samtidigt :)

Du är tre dagar före

Jag är 12+0
  • Snuttis2

Jösses vad nära vi ligger varandra i bf!

Risenta runt 30-31 juli, jag 2-3 aug och du runt 8 aug!!!

Fler kanske det är? : )

Fattar knappt att jag strax går in i v 14 sista veckorna har gått så fort. Har ni fixat med några praktiska förberedelser? Jag klurar på graviditetsförsäkringen nu och influensa vaccinet!

• Ia82F
    Snuttis2 skrev 2017-01-25 06:17:20 följande:

Fattar knappt att jag strax går in i v 14 sista veckorna har gått så fort. Har ni fixat med några praktiska förberedelser? Jag klurar på graviditetsförsäkringen nu och influensa vaccinet!

Jag har inte vågat tänkt så mycket på sånt...

Jag tror att jag kommer att våga slappna av och planera lite mer efter kub testet på måndag. Vad roligt att vi är så nära varandra!
  • Norrskensmor
    Snuttis2 skrev 2017-01-25 06:17:20 följande:

4 augusti här. Idag gäller det.
    Hej
  • larssonsyndromet

STORT GRATTIS alla som har fått fina besked! Jag har tid i eftermiddag. Har absolut inga symptom, har inte haft heller, förutom lite mensvärk i början. Har dock inte haft någon blödning. Jag är typ mest orolig att de ska säga att allt är ett skämt och att det är tomt därinne :P

• risenta
    Norrskensmor skrev 2017-01-25 08:35:42 följande:

4 augusti här. Idag gäller det.

Har du KUB idag? :)
  • risenta
    larssonsyndromet skrev 2017-01-25 10:28:10 följande:

STORT GRATTIS alla som har fått fina besked! Jag har tid i eftermiddag. Har absolut inga symptom, har inte haft heller, förutom lite mensvärk i början. Har dock inte haft någon blödning. Jag är typ mest orolig att de ska säga att allt är ett skämt och att det är tomt därinne :P

Stort lycka till idag!! :) Skriv gärna här sen om du vill
  • Norrskensmor

Tack för alla lyckönskningar. Ska snart åka iväg, har en bit att köra. Kräktes av nervositet och nu känns det bara väldigt jobbigt. Denna tråden betyder mycket. Skönt att se att man inte är ensam om att vara rädd inför detta. Kram alla

Hej
  • Linels2

Lycka till! Är på väg jag med. Super nervöst. Vill bara se någon som lever där inne.

Svar på tråden Kub i morgon, så orolig :(