Zaza skrev 2017-03-10 10:41:02 följande:
Hej. Vi har gjort 3 misslyckade ivf försök efter att ha provat att blivgravida i 4 år. Sista ägguttaget för ett år sen kunde vi frysa 2 embryo. Men vi valde att avvakta med att fortsätta prova då jag behövde få nya krafter. Har varit helt förstörd. Nu satte vi in ett embryo i måndags. Jag har mensvärk, och känner att den kommer komma. Jag var så dum och gjorde gravtest i morse trots att det endast gått 4 dagar. Och blev sådär nere igen när den visar "ej gravid". Men jag är så orolig. Har ju inga symptomer, brösten är inte svullna, mår inte illa, inget sånt. Och det känns exakt som mensvärk i magen. Kan ni dela med er av er erfarenhet tack
Har läst att det som tidigast kan visa plus på dag 9 så du är på tok för tidigt ute :) Om inte hcgn ens är mätbar så har du såklart inga symptom. Jag hade inga tydliga graviditetssymptom innan plusset. Men jag tog mycket hormoner samtidigt. Jag önskar jag kunde få dig att slappna av, inte googla, inte leta symptom men jag har det alldeles färskt i mitt minne och vet att det är omöjligt! Jag hoppas verkligen att ni blir gravida denna gång!