IVF februari 2017
19 ägg! Waoo det var ju jätte bra.
Passa på och mys o bli ompysslad <3 Vi ska på äggplock imorgon och är så sjukt nervös nu, mår nästan illa + att jag har helvetisk mensvärk :(
19 ägg! Waoo det var ju jätte bra.
Passa på och mys o bli ompysslad <3 Vi ska på äggplock imorgon och är så sjukt nervös nu, mår nästan illa + att jag har helvetisk mensvärk :(
Vilket fint resultat! Grattis!!
Vilket fint resultat! Grattis!!
Njut av det fantastiska resultatet. Visst är det märkligt vad olika det kan kännas. Jag känner mig fortfarande alldeles uppsvälld som om jag precis svullat julbord.
Ja, de där männen får tyvärr ta mycket skit. Men förhoppningsvis resulterar det i nått gott =)
Å förstår verkligen att det gjorde ont! Grattis till alla ägg. Hoppas du ändå kan få en skön dag i soffan!
Pratat med kliniken, 9 (!) befruktade. Så himla glad. De ville vänta med beslut om återföring till i morgon så ska prata med dem igen då. Så lättad!
Har ingen aning om vem våran doktor blir imorgon, har helt ärligt inte ens tänkt på att fråga. Känner knappt nån i umeå så spelar ingen roll vem av dem de blir, resultatet blir nog samma oavsett :)
Jo usch vägarna är som isrinkar. Fybubblan!! Men vi är ute i god tid, är redan idag nere i umeå och ska sova natten här. Hatar att stress om min karl är nog trögstartad som de är på morgonen haha
Nu är äggplocket gjort! Det gick helt okej bra, morfin + lugnande var till bra hjälp under själva ingreppen. Men nu några timmar senare mår jag illa och är inte lika kaxig längre. Tog precis alvedon och var tvungen att tvinga i mig vätska vilken var svårt pga illamående :(
Dem fick ut 12 ägg och imorgon ska dem ringa om resultatet!
Hej!
Jag och min man håller på med ett syskonförsök efter en lyckad IVF 2013. Gjorde äggplock idag. Fick ut 10 ägg. Följer gärna med för att ge och få stöd. Bra mycket roligare att göra barn den naturliga vägen så att säga... ????????
Pratat med RMC idag. Det bli ET i morgon. De vågar inte vänta på att den eventuellt blir blastocyst då det är vår sista ivf. Men vi hoppas såklart att några klarar sig till frysen. Ska bli skönt att få ett embryo. Pigan86, hur går det? Vet ni något mer?
5 befruktade ägg, insättning på fredag. Känns super och jag har bra magkänsla så de känns som att de ska gå bra :)