Busfrö10 skrev 2017-02-03 16:58:02 följande:
Hej!
Jo det gick bra idag! Hon såg i alla fall typ 11 blåsor, hon tyckte att vi skulle köra på med sprutor en dag längre än förra gången. Så jag hoppas att det betyder att vi kommer få fler ägg nu =)
Ska tillbaka på tisdagmorgon för äggplock, och insättning på torsdag.
Nu har tydligen orgalutran återkommit hos i alla fall vissa apotek, så jag fick med mig flera hem. Så ikväll slipper jag blanda och mixtra med den andra sorten. Orgalutranet är ju en färdig spruta. Så det är ju skönt!
Har sjukat på från jobbet på onsdag då jag skulle ha jobbat. Hade ganska ont dagen efter sist kom jag ihåg, så lika bra det =)
Annars har jag en massa typ mensvärk och mår illa, suck. Men det betyder ju att det är en massa extra hormoner som cirkulerar i kroppen, och DET är ju bra!
Ha en fin kväll!!
Härligt med goda resultat! Då blir det äggplock flr dig och vul för mig på tisdag. Skönt att orgalutran e på ingång igen. Hatar att blanda själv. Jag har sprutor att börja med men vet inte om jag har tillräckligt. Bra du tar ledigt. Jag har mått helt ok efter äggplock men eventuelkt tar jag också ledigt denna gång. Får se...