Jessa01 skrev 2017-02-13 18:34:31 följande:
Idag blir sprutdag 8. Med 350 IE Gonal- F och 0,25 Oralgutran. Jag har rätt dåliga värden, lågt amh och få ägg. så vi får se om vi avbryter och kanske kör långa protokollet istället.
Vet med mig att jag mått väldigt dåligt av Pergotime innan. Och det är såklart inte samma sak men det är därför jag är lite anti hela spray-grejen...
Då har vi samma problematik:( Så sjukt frustrerande att kroppen inte svarar trots höga doser.. Jag tänker försöka köra på trots få blåsor eftersom jag vet att resultatet ändå inte kommer bli så bra som för de flesta här,för oss är tiden knapp och jag vill ta vara på varje litet ägg som kan ha en chans att bli något. Men vi har ju också två försök bakom oss som sett lika dåliga ut trots höga doser hormoner.. så både vi och läkarna vet att vi har dåliga odds.
Andra gången jag kör långa nu, mår bra förutom att jag är lite varm om nätterna, ingen skillnad på utfallet dock så känns som om just jag lika bra kan köra korta. Man är så hjälplös,allt ligger helt i läkarnas händer och man får försöka lita på dom. Men varför vill dom inte höja dosen då?