IVF februari 2017
Stort Grattis Malin 79 och Sjuttiosjuan!!
Hoppas jag också får joina "ruvar-klubben" snart :)
Stort Grattis Malin 79 och Sjuttiosjuan!!
Hoppas jag också får joina "ruvar-klubben" snart :)
Tack!
Tyvärr får jag vänta fram till Maj innan jag blir ruvare :(
Idag var vi på VUL och på ena sidan hade jag 15 st stora ägg och på andra sidan 10. Jag är på gränsen till överstimulering så de vill vänta med en insättning fram till maj. Känns jobbigt att behöva vänta men just nu försöker jag endast tänka och hoppas på att många av dessa är mogna nog till att bli befruktade så vi får några till frysen.
På tisdag blir det äggplockning! :)
Jag var på återföring av ett 2 dagars embryo den 22 mars. Jag är också ruvare. Dock inte till 2 Jag har testdag 7/4.
VI hade bara 4 ägg, och 2 var omogna. Så ett vart att sätta in, och ett odlar dom vidare på, så tror inte jag får något till frysen heller.
Hur gick allt för dig? Får du någon till frysen?
Hur är det med er ruvare? Själv mår jag bra men har haft lite jobbigt med att jag blir kissnödig på natten, men jag tror det kan vara vaggisarna. Jag vill inte börja fundera på kroppens signaler än men i morse var det också lite rosa på papperet. Då börjar man ju genast fundera på om det är negativt eller positivt. Tiden går långsamt just nu.
Tack!
Tyvärr får jag vänta fram till Maj innan jag blir ruvare :(
Idag var vi på VUL och på ena sidan hade jag 15 st stora ägg och på andra sidan 10. Jag är på gränsen till överstimulering så de vill vänta med en insättning fram till maj. Känns jobbigt att behöva vänta men just nu försöker jag endast tänka och hoppas på att många av dessa är mogna nog till att bli befruktade så vi får några till frysen.
På tisdag blir det äggplockning! :)
Hej allihopa,
Hoppar in här, har nu gjort vår andra ivf behandling. Det sattes in 2 ägg i måndags som hade odlats i 5 dagar. Känns så nervöst nu då det inte gick bra förra ggn. Har testdag 9 april. Känns som en evighet dit....önskar er allihopa Lycka till!!
Hej allihopa! Idag var vi på första ultraljudet. 2 små med tickande hjärta. Lite chockade :)
Det bedömer olika för olika par och olika för olika kliniker. Men att två av sju klarade sig så länge är verkligen inte dåligt.
Nu har jag också testat positivt!! Jag är så himla glad!
Jag tjuvtestade i går, egentligen är det testdag i morgon. Men jag har inget emot att se ett positivt test en gång till :)
I går tog jag sista Lutinus, lite nervöst tycker jag det är att sluta med dom.
Tack!
Jag har bara haft ljusröda flytningar en dag, på RD 4, sen dess har jag inte haft några färgade flytningar. Jag håller tummarna att det inte är din mens som är på väg.