• Busfrö10

IVF februari 2017

CarolineJL skrev 2017-02-19 16:38:30 följande:

Ta det lugnt! Det är på tok för tidigt för hcg att visas. Ha is i magen. Försök distrahera tankarna även fast det är svårt. Säg till din partner att han får passa på dig så att du inte testar igen förrän det faktiskt är dags.

Jag hade inga symtom alls men mådde precis som innan mensen, en del mensvärk och flytningar. Testade två dagar innan testdag och då var det svaaaagt plus sen senare samma dag negativt. Två dagar senare plus. Det finns hopp - andas och håll tummarna! <3

Tack snälla ni för pepp!!

jag vet att det är lite för tidigt, men ni vet att man kanske målar fan på väggen. Men INGA mer tester innan testdagen, jag LOVAR =)

Nu ska jag bara försöka att ta hand om mig. Är ju mest fokuserad på min bästis så klart, men vet att hon vill ju så klart att jag ska tänka på lilla krypet också <3
  • Busfrö10

Har haft en pissdag... är väl en blandning av hormoner och oro de luxe.

Och så har jag lite ljusrosa "flytningar", eller kladd blandat med Lutinus. Jävla skit... precis som sist...

• Busfrö10
    joga skrev 2017-02-20 19:11:45 följande:

jag har också min testdag 27e, är på rd11 idag.. samma sak hände mig idag, ljusrosa flytningar.... testade mig direkt jag kom hem men det var såklart neg...

Så jävla värdo, läser om andra som har plussat ändå sen, men så känner jag mig EXAKT som innan mens...
  • Busfrö10
    Söndag skrev 2017-02-21 07:47:03 följande:

Å beklagar :(

Tack! Känns så jävla tungt! Har redan börjat fundera ut nästa försök. För åtminstone ett till får det bli. Sen ger vi upp och lägger ALLT krut på vår 6-åring <3
  • Busfrö10
    39årvillblimamma skrev 2017-02-21 08:33:56 följande:

ledsen för er skull, utan frågetecken. förstår inte varför dom dyker upp hela tiden.

Tack! Ja man kan tydligen inte göra smileys här... =/

Bara att försöka ta nya tag, finns ju inget annat tyvärr! Stort lycka till till er andra!
  • Busfrö10
    Popetot skrev 2017-02-21 08:09:37 följande:

Åh nej! Så ledsen för er skull!

<3 tack!
  • Busfrö10

Har pratat med sophiahemmet idag och meddelat mensen... de är helt fantastiska där!

Vi har bokat in en ny tid innan nästa mens nu, känns bra. Vi kör i alla fall ett försök till...

• Busfrö10
    Sjuttiosjuan skrev 2017-02-22 18:33:51 följande:

Vad skönt! Vi får kämpa på tillsammans<3

Ja det gör vi!!!
  • Busfrö10
    Popetot skrev 2017-02-22 21:11:49 följande:

Vi fick 1 till frysen :D Vi har inte fått det på någon av de tidigare ivferna.

Åh vad skönt! Måste kännas som en lättnad! Grattis!
  • Busfrö10

Kikar in här då och då för att kolla hur det går för er! Så roligt att läsa att det går bra, håller alla tummarna att alla ägg fäster och så <3 
    Vi gör ett nytt försök i mars igen, tredje gången gillt =P

• Busfrö10
    Popetot skrev 2017-03-02 05:45:20 följande:

Jag fick ett plus!

Åh vad roligt att höra!!! Grattis!!! Fick rysningar! <3 Stort lycka till!
Svar på tråden IVF februari 2017