Ejin skrev 2017-04-12 11:58:13 följande:
Nu har jag mått illa konstant i tre månader snart.. är i v 14 o har mått kass sen den dagen jag testade positivt... de känns som de aldrig går över... orkar inte att gå runt Som en spyfärdig zombie mer nu alltså... är så frustrerad o trött o less på precis allt just nu... dessutom har jag åkt på spysjukan två gånger under samma period, senast i måndags.... känns verkligen som graviditeten från helvetet detta... inte en minut har jag mått bra under hela tiden o snart är man ju halvvägs nästan... går i ide nu o 6 månader framåt snart ....
Åh fy förstår verkligen hur det är, var likadant när jag väntade sonen. Nu har jag iallafall några dåliga dagar bara spydde innan dom 8 första veckorna sen blev det någon dag då och då är fortfarande så och är i v 15 (16 på fredag) men måste äta typ varannan/var tredje timme för att inte må dåligt vilket är ganska jobbigt sen kan jag knappt åka bil utan att bli jätte åksjuk.
Hoppas ditt får över snart det brukar göra det när man går in i andra trimestern om inte annat bli bättre. Med sonen mådde jag dåligt länge hade 2månader i mitten jag mådde bra resten var sängliggande sjukskriven:(