Gravid Bf Oktober 2017
Jag går runt i stödstrumpor och klänning på jobbet. Stödstrumpor och bikini på campingen. Fruktansvärt snyggt.
Imorgonkväll går jag på semester i 5 veckor, känns underbart!!
Jag går runt i stödstrumpor och klänning på jobbet. Stödstrumpor och bikini på campingen. Fruktansvärt snyggt.
Imorgonkväll går jag på semester i 5 veckor, känns underbart!!
Oj vad den vuxit! Så fin!!
Magen i v28.
Hur sover ni på nätterna?
Jag måste ligga på sidan med en kudde under magen och en mellan knäna och varje gång jag ska byta sida vaknar jag och måste flytta med kuddarna Någon som köpt en sån där stor "gravidkudde"?
Vecka 29. Bikiniväder, äntligen!
Vilka fina magar! :)
Jag sover inte heller så bra, vaknar av att jag får värk i höfterna och när jag vänder mig eller går upp och kissar (ca 2ggr per natt) vaknar lillen också ;) Försöker med kudde under mage och rumpa och det hjälper lite grann.
Sen har BM skrämt upp mig ang. att sova på rygg, vilket jag älskar att göra, så jag vaknar när jag vänder mig till rygg också.. hon sa att bäbis inte mår bra av det
Kan vi inte göra en sammanställning av vilket län man kommer ifrån och vilket BF-datum man har, hade varit kul att se
Är det nån som vet om man kan lägga det som ett fast inlägg på nåt sätt, så man alltid kan hitta det?
Musetti: Men vi alla olika och lika fina
Jag kan bara jämföra med mina andra fem graviditeter och är minst denna gången. Barnet är dessutom lugnt och jag glömmer ofta att jag är gravid.
Sa sant, tack LitenBlomma! Och hela jag ar ganska liten. Men ALLA sager saker som "ïnte kan val du vara sa langt gangen..." Suck.
Men hon ar en vilding sa det ar ingen tvekan om vad som ar pa gang iaf, magen ser ut som ett stormigt hav ibland
BF lista
Litenblomma - Kalmar län här - Bf 2 Oktober
Solglimt - Södermanlands län - Bf 11 Oktober
Glad81 - Västra Götalands län - Bf 12 Oktober
FiaW - Skåne län - Bf 16 Oktober
Musetti - Paris, bf 17 alt 24 Oktober
Euphoria85 - Skåne län - Bf 17 Oktober
BFoktober2017 - Kalmar län - Bf 25 Oktober