BFoktober2017 skrev 2017-03-29 11:35:27 följande:
Jag har berättat för ganska många. Just för att jag har mättnad så dåligt o varit hemma i nästan 4 veckor. Men min har inte berättat för någon än.
Ringde du till en privat gyn o bokade in ett vul? Va sa du när du ringde? Alltså jag örn lite sugen på att veta att allt är ok där inne. För nu helt plötsligt har magen börjat synats. Så surt om man gå runt o är "skengravid" typ. I min allra första gradvitet som slutade i MF så hade den dött i v 8 men jag började inte blöda förens i v 14-15.
Vilken v är du i nu?
Ha du berättat även på jobbet? Jag har inte berättat för chefen ännu men nu börjar det bli jobbigt. Kom hen idag med så ont i ryggen pga. Lyft och massa stående och gående osv. Jobbar på fritids så har inte en lugn stund alls.
Oh beklagar ditt missfall!
Jag är i vecka 10 och magen har börjar få lite putande redan men framför allt börjar den få en rundare form liksom. Tar kort varje vecka så det är kul att se förändringarna :) vilken vecka är du i?
Här i Stockholm är det bara att boka via privatklinik :) så gick in på en kliniks hemsida och bokade därigenom bara :)