Bebisyra1 skrev 2017-03-24 09:10:00 följande:
Jag har också varit lite torr på bröstvårtorna, inte jättemycket men jag har ändå lagt märke till det.:) jag är i vecka 10 (9+6) nu och mina symptom verkar vara väldigt lika dina. Ömma bröst (värst på bröstvårtorna) har jag haft i princip hela tiden sen äl och nu börjar även bröstvårtorna mörkna.
Jag är tröttare än vanligt och har mycket huvudvärk. Illamående har jag inte varit alls mycket bara några fåtal gånger tack och lov :) Dofter känner jag av mer, hungrig jämt känns det som men ändå svårt att få i mig riktigt mat. Frukt äter jag desto mer istället.:)
När har du BF? Har du varit på Mvc än?:)
Stort Grattis till din skatt förresten :D
Vad kul att vi har så lika symptom och skönt att man fått slippa ett hemskt illamående! :D
Mina bröst gör inte alls lika ont längre. Dom tar mest plats och det är obekvämt att ligga på vissa sätt men just vänster bröstvårta ömmar om man kommer åt den. Men är tacksam för så ont som jag hade var inte kul haha
Tack detsamma :D det känns så himla häftigt att man bär på en liten där inne! :)
Vi va på MVC i tisdags och allt såg bra ut. Hade lite vita blodkroppar i urinet så fick även lämna prov för urinvägsinfektion i fall att. BM trodde att det bara var pga. flytningar och nu har jag inte hört något så antar att det inte var UVI :D
Jag är beräknad till 31 oktober. Ska man dock tro på när min ÄL va så borde det vara mer kring 28 oktober men får fråga när vi ska på KUB om några veckor :)
När är du beräknad?