Gravid Bf Oktober 2017
Men så jobbigt för dig att det är värre nu än innan. Jag är inte alls så svullen, men lite om händer o fötter, mest att dom är varma. Tycker det är jobbigt, kan tänka hur du har det då om du inte ens kan ha skor. Hoppas det blir bättre snart.
Mår ni bra annars?
Idag var vi dör igen så jag fick ta prover. Fick ju någon infektion i livmodern UNDER förlossningen. Väldigt konstigt.. hade höga infektionsvärdet vid hemgång men läkaren bedömde min utskrivning på mitt mående. Men vi alla vill ta mer prover. Fått antibiotika så den tror proverna kan släpa efter liksom.. men de återkommer idag om hur dagens värden var. Håller tummarna hårt.
Annars mår vi väldigt bra. Idag är det 3 dagar sedan snitt och jag orkar nästan allt som vanligt fast lugnare och mindre i taget. Trots mina stoppade korvar till ben.
Men nu köper sambon stödstrumpor åt mig och bullar upp i soffan så benen/fötter får högläge när jag vilar/ammar osv.
Förstår inte hur vissa klarar detta ensamma. Jag skulle inte klarat en dag utan min kille. Han är liksom min andra hand just nu. Han matar nig ned glädje (det är mitt jobb säger han) om jag ammar när vi måste äta osv,