• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • BaraStina

Hejsan!

Nu vågar jag äntligen hoppa in här i gruppen plussade i helgen men vågade knappt tro det.. Då det gått åt fundera innan. Men provade ett digitalt idag så nu vågar jag faktiskt tro på det!!! BF runt 21/11 om allt går som det ska!

• efg
    BaraStina skrev 2017-03-16 20:34:42 följande:

Hejsan!

Nu vågar jag äntligen hoppa in här i gruppen plussade i helgen men vågade knappt tro det.. Då det gått åt fundera innan. Men provade ett digitalt idag så nu vågar jag faktiskt tro på det!!! BF runt 21/11 om allt går som det ska!

Skulle gissa att du har bf tidigare än 21 om du redan där 3+ på stickan! ;) grattis!
  • BaraStina
    efg skrev 2017-03-16 21:04:05 följande:

Skulle gissa att du har bf tidigare än 21 om du redan där 3+ på stickan! ;) grattis!

Haha, tänkte lite så jag med!! Men är enligt alla mina appar "bara" på äl+16 eller bim+3 typ (eller därikring) men hade klart och tydligt plus redan i lördags... Så jag vet inte om det lyckats räkna fel ändå :P

Stort tack!
  • brennaV

När hade du din senaste mens?

BaraStina skrev 2017-03-16 21:59:51 följande:

Haha, tänkte lite så jag med!! Men är enligt alla mina appar "bara" på äl+16 eller bim+3 typ (eller därikring) men hade klart och tydligt plus redan i lördags... Så jag vet inte om det lyckats räkna fel ändå :P

Stort tack!

• Qwerty1988
    muuppeens skrev 2017-03-14 17:50:28 följande:

Grattis :)!

Detta blir vårat första barn.

Mår illa, dålig i magen och trött :(, hur mår du?

Jag mår faktiskt bra! Mest trött hela tiden, fast de har jag alltid varit ????

Hur mår du själv?

Spännande för er med första barnet ???? När är du beräknad?
  • vivahagen

Hej, plussade den 15/3 då mensen uteblivit i 2 veckor, inte riktigt planerat då jag gått på p-piller
    cerazette. Men jag och min sambo är bara lyckliga då vi vill ha barn egentligen ???? är 21år, så rätt ung ????

• efg
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-17 07:59:00 följande:

Hur lämnar man en grupp här?

Fick mf igår... usch

Beklagar :(

Jag tror att är du inne via standardversionen så är du inne i gruppen och längst ner kan du trycka "ta bort från mina favoriter"

Lycka till snart igen!
  • muuppeens
    Qwerty1988 skrev 2017-03-17 08:32:42 följande:

Jag mår faktiskt bra! Mest trött hela tiden, fast de har jag alltid varit ????

Hur mår du själv?

Spännande för er med första barnet ???? När är du beräknad?

Vad skönt :)! Jag mår rätt bra, trött och illamående "bara"..

Bf blir den 8e november :) själv Då?
Svar på tråden BF november 2017