• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Milla86

Hej plussade förra söndagen och har bf 14/11 enligt vul i fredags. Har skickat ett meddelande till dig Celz för att bli medlem i fb gruppen.

• Etude

Hej alla!

Hoppar också in i tråden om jag får!
    Plussade i förrgår och har BF 25/11-17 om allt går som det ska. Känns helt overkligt men så jäkla kul! Vi har försökt i 7 månader men fick plus första gången jag använde ägglossningstest.

Är 31 och bor i Skåne :)

• BaraStina
    brennaV skrev 2017-03-18 17:33:28 följande:

Var det mens eller nidblödning?

Var som min mens brukar något mer kanske till och med. Och har i regel väldigt sparsam mens på ca 3-4 dagar bara sen jag slutade med p-piller i juni förra året. Förra cykeln blev dessutom jättekonstig, så vet inte om det påverkar.
  • ems4

Är gärna också med i denna tråd! 
    Plussade i torsdags 16/3 och är beräknad den 5 november. Det här är min första graviditet och även vårt första försök så känns helt overkligt. Jag är 23 år :)

Vill också vara med i fb-gruppen, så länge allt är hemligt :)

• Stellan11

Vågar inte tro på de än på ett tag men 8 veckor efter MA i v10 och en mens senare så visar tester positivt igen :/ :D men den här gången utan inställning "de händer inte mig" !!

• Emesd

Vad roligt! Jag plussade 4/3 med bf den 7/11.

Man känner alla symtom smyga sig på.. illamående, ömma bröst, molande värk och EXTREMT trött ????

Hur mår du?

Är det ditt första barn?

• PiaHRoth

Kikar in här och blir gärna medlem i fb-gruppen då ja sällan är inne här. :) Bf 18/11 om jag räknat rätt. Femte barnet. Grattis till alla och hoppas det går vägen nu ?

• brennaV

Alla ni som vill vara med i fb gruppen. Lättast är

Att skicka ett privat meddelande här på familjeliv till celz. Skriv ert namn på fb och hur profilbilden det ut. Så lägger hon tillfälligt till er som vän. Jag kan också försöka göra samma sak men någon sa till mig att mitt konto var privat...

• Melle1234
    brennaV skrev 2017-03-19 18:17:15 följande:

Alla ni som vill vara med i fb gruppen. Lättast är

Att skicka ett privat meddelande här på familjeliv till celz. Skriv ert namn på fb och hur profilbilden det ut. Så lägger hon tillfälligt till er som vän. Jag kan också försöka göra samma sak men någon sa till mig att mitt konto var privat...

Har försökt skriva till celz nu 2 gånger, men bägge gångerna stängs appen ner när jag tryckt på skicka. Vet inte om det kommer fram eller skickas överhuvudtaget. Är gruppen så hemlig att man inte kan söka på den och ansöka om att gå med?
  • brennaV

Mitt tips är att du går in via familjeliv på nätet och inte appen. Blir ofta problem. Prova!

Fb gruppen är hemlig då vi inte vill att det ska synas

Melle1234 skrev 2017-03-19 18:55:32 följande:

Har försökt skriva till celz nu 2 gånger, men bägge gångerna stängs appen ner när jag tryckt på skicka. Vet inte om det kommer fram eller skickas överhuvudtaget. Är gruppen så hemlig att man inte kan söka på den och ansöka om att gå med?

Svar på tråden BF november 2017