• Tösen88

IVF igång Mars/April 2017

Pitebo skrev 2017-06-25 18:10:17 följande:

Fick just ett svagt positivt här på eftermiddagsurin. Nyfikenheten blev för stor! Är ju 16 dagar sedan ovitrelle så det borde ju inte kunna påverka längre. Och dag 8 efter insättning, ska ha mens på måndag eller tisdag. Så tidigt att testa egentligen.

Men ska ta ett nytt om ngr dagar och se om det är starkare.

Åh så spännande???? när har du td?:)
  • Tösen88

Det blev en glad gubbe på ältestet i onsdags så på tisdag 4/7 blir det äntligen dags för FET

• Tösen88
    Pitebo skrev 2017-06-30 17:51:47 följande:

Åh vad roligt! Ska hålla tummarna för er!

Taaack

Hur går det för dig? Tagit fler test?:)
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-07-01 01:55:44 följande:

Ja såklart jag har! ;) haha!

Nu är strecket jätte starkt och kommer innan test-strecket till och med på eftermiddagsurin.

Så nu inväntar jag bara testdagen nästa torsdag och håller tummar och tår att det går r vägen den här gången.

Ååå vad spännande håller tummar å tår för er!!????
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-07-01 22:55:43 följande:

Är det en två eller fem dagars ni skall få tillbaka? Visst var det den fjärde juli, så borde vara en fem dagars då du redan haft glad gubbe på testet?

Haha! Nyfiken som man är, men är så roligt att få prata med och fråga andra i samma situation som man själv är/vart i.

Det är en blastis på 5 dagar den 4 juli är det dags...längtar!!

Ja det är alltid skönt att få prata av sig med andra som förstår en ;) har du/ni berättat för andra att ni håller på med ivf?:)
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-07-02 21:48:07 följande:

Ja vi har vart rätt öppna med det. Men detta var ju vår första omgång så har väl inte pratat omkull dem om det.

Men jag tror att det här med att man sitter i samma båt under samma tid gör mycket. Man har liksom känslan för'ett. :)

Ja jag förstår :)

Hur mår du idag?:)
  • Tösen88

Då har vi varit och gjort FET idag ?

Nu börjar igen den låååånga väntan :) åh hoppas det tar sig denna gång :)

• Tösen88
    Pitebo skrev 2017-07-04 20:14:53 följande:

Ja jag har diffusa symptom men vågar inte bygga upp nåt riktigt hopp än är ju så tidigt......

Förstår det, är det imorgon det är td?:)
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-07-05 11:51:15 följande:

Japp imorgon är det dax, äntligen! Men nu oroar man sej ju över vul istället. Ja att det inte ska se bra ut. Herregud, tänk om man bara kunde stänga av nojjan! Haha!

Åh spännande!!! Hoppas verkligen att plusset är stark å fint imorgon!!!:)

Hehe jaa den himla nojjan hänger över en hela tiden. Man får försöka mota bort den, lättare sagt än gjort. ;)
  • Tösen88
    ijo skrev 2017-07-06 19:35:41 följande:

Håller tummarna för er!! :) Hur känner du dig? Tar du någon lutinus nu eller?

Hej fina du!!

Tack!! Jag känner nog inte så mkt. Inbillar mig hela tiden att jag känner ngt men det är nog bara inbillning. Haft lite pyttismå vita flytningar som jag nog inte haft innan men det betyder nog inget. Hehe.

Nej vi satte in i naturlig cykel och då skulle jag inte ta ngt alls...skönt att slippa lutinus haha.

Hur är det med dig?:)
Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017