• Tösen88

IVF igång Mars/April 2017

Elise39 skrev 2017-10-02 20:37:03 följande:

Tack!!!

Har du ÄP den här veckan?

Japp imorgon är det dags igen. Usch nervös :-\
  • Tösen88
    londonivf skrev 2017-10-03 07:56:21 följande:

Jag var inne här i gruppen i våras, men fick då missfall. Försökte på nytt precis före sommaren, då blev testet negativt. Har nu två dagar kvar till testdag på ännu en behandling, men har känt som mensvärk sedan igår. Känner mig så lågf och besviken...  

Hej!

Åh beklagar missfallet :( har du vågat testa än?

Jag förstår din förtvivlan, denna ständiga väntan och besvikelse samt oro.

Håller tummarna att det ska bli plus på stickan!!

Har ni fler frysisar kvar?
  • Tösen88
    londonivf skrev 2017-10-05 08:58:03 följande:

Tack 

Jag testade negativt idag. Jag har misstänkt/befarat det sedan i måndags. Vi fick två blastocyster till frysen den här gången, så jag hoppas att det är någon av dem som är vår nya guldgruva! Även om det är deppigt med all denna väntan (och jag nu hunnit fylla 39 år, så känner panik med min ålder också).

Hej!

Åh va tråkigt, TD idag?:(

Hoppas verkligen att ngr av blastisarna fäster. <3

Kram
  • Tösen88
    ijo skrev 2017-10-05 18:13:57 följande:

Hoppas att allt gått bra idag tösen! :) :)

Tack fina du. Det gick bra, fick lite extra lugnande och vetskapen om vad man har å förvänta sig gjorde denna ÄP lite lättare:) fick ut 10 st fina ägg

Idag ringde dom och sa att 7 st har blivit befruktade och att vi väntar med insättning till tisdag istället som planerat imorgon. Känns bra och positivt nu hoppas vi på att de utvecklar sig till fina blastisar
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-10-05 18:58:29 följande:

Hoppas ni fick ut många fina ägg idag och att dem har en lyckad date med "pojkarna".

10 st fina ägg som 7 blivit befruktade känns bra:)
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-10-11 01:27:13 följande:

Hur gick det tösen? Är det ruvartider nu? <3

Heeej! Jajemen nu är jag en ruvar igen:) vi fick tillbaka en fin blastis igår:) de 6 andra skulle kämpa vidare till idag så kommer få ett brev med info om hur många som gått att frysa in <3 tack för att du tänker på mig <3 hur är det med dig?
  • Tösen88
    ijo skrev 2017-10-11 21:57:05 följande:

Vad kul att läsa! :) Håller tummarna nu att den fäster & stannar! <3 Hur var det sist, satte ni in blasto då också?

Tack:) förra gången satte vi först in en 2 dagars och andra gången en fryst blastis:)
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-10-12 19:40:42 följande:

Spännade! Hoppas dem vill vara med en sväng i frysen allesammans. Självklart hoppas vi på blastisen ni fått igen nu men dem andra kan bli fina syskon.

Jo, får oss knallar det på. Fick veta på RUL att vi väntar en liten tjej. Och som hon bökar och stökar där inne i min mage, ibland funderar jag om hon försöker möblera om allt.

Blev bara 1 som klarade sig till frysen <3

Nej men åh en liten tjej? Så underbart <3
Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017