IVF igång Mars/April 2017
Hur gick det på ultraljudet Tösen?
Hur gick det på ultraljudet Tösen?
Åh, beklagar verkligen...ska ni på ett till ultraljud om ett tag för att kolla igen?
Men nej! Åh, känner så med er! Har ju legat där på bristen själv och fått dåliga besked. Dock efter jag börjat blöda och det har vart spontana graviditeter så inte riktigt samma kalldusch kan jag tänka mej. Men.....
Fy det är förjävligt tösen och så orättvist då ni kämpat! Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva, finns inget som kompenserar er förlust.
Tänker på er! <3
Så himla sorgligt Tösen88. Beklagar.. <3
Vi fick samma fruktansvärda besked tidigt i våras, ett MA i vecka 9.
Nu är vi igång med ivf nummer 3 för syskonförsök.
Jag pausade från familjeliv sedan dess men nu känner jag att det kan vara skönt att dela lite tankar med er igen. (Mitt fd nick var mariaclaesson tror jag)
Förlåt nu har jag inte läst ikapp mig i tråden så jag frågar hur går det för dig emhu?
Tösen88, Det finns liksom ingen tröst att hämta där ni befinner er nu.. som att falla tusen meter ner i ett jävla hål.. Men, det känns förhoppningsvis lite lite lättare så fort ni har en ny plan framför er.. <3
Idag ska jag på ultraljud så troligtvis får vi reda på idag vilken dag det blir ägguttag. Fredag gissar jag
Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag beklagar Tösen88 :( Skickar massa styrkekramar <3
Vi kör det korta protokollet, det har jag gjort de andra tre ivf:erna också. Jag gissar att det är för att vi har manlig faktor och att det är vanligast då
Många kramar!
Du är inte ensam i det här tösen, vi är många som vart i samma sits.. Och även om det inte tröstar nu, kommer det att kännas bättre längre fram.<3
Har ni pratat med kliniken om nästa steg? Hade ni kvar ngr i frysen?
De ville få in ett nytt vul på onsdag. Kliniken som jag går till i hemstaden är stängd då så vi måste åka 25 mil tur/retur för ett jäkla ultraljud :P
Det verkar bli en hel del äggblåsor denna gång det fanns 8 större och 9 lite mindre blåsor..
Täsen88, Vill bara berätta att för oss så gick själva ?missfallet? väldigt smidigt om man kan säga så. Det gick på några timmar här hemma, jag fick bra smärtlindring med mig hem så något ont hade jag inte alls. Det var så klart väldigt jobbigt att blöda ut allt och att säga farväl till något man hade så stora förhoppningar om <3 <3