IVF igång Mars/April 2017
Gick allt bra? :)
Gick allt bra? :)
Idag fick vi veta att vi fick 4 stycken till frysen :) Känns skönt :)
Ja men 5 ägg var ju helt ok! Klart att man alltid önskar att dom ska ha några att "jobba med" men tror att guldägget finns där ibland dom! Fick du något smärtstillande med dig hem?
Aja, skönt att vanliga värktabletter fungerar!
Jag blöder floder idag och har väldigt ont i vågor men jag fick smärtstillande utskrivna igår på gynakuten som tar udden av den värsta smärtan. Har bara legat på soffan och tyckt synd om mig själv idag :)
Jaha, så min blödning tog slut igår och jag pratade med kliniken idag, ska börja med sprutor i kväll bestämdes det. Men nu har jag börjat blöda igen, vad ska jag göra? Telefontiden är slut nu också.
Hej! Hoppar in här. Har 2 barn sedan tidigare men har länge önskat en tredje. Efter många försök har vi nu bestämt oss för ivf. Sprutdag 7 idag och första ultraljudet imorgon. Nervös! Jag har inte känt någon verkan eller biverkan på menopur. Någon annan som känner/känt så?
Har gjort det, de kunde inget om sånt fick jag till svar.
Idag är det dags för ET <3
Skulle börja med sprutan idag, ta blodprov dag 6 och ringa dem dag 7. Så himla störande!
Hej! Blev så besviken på VUL. Endast 3 äggblåsor på höger sida.
Fick några timmar på mig att besluta om hur vi ska göra. Så svårt att ta beslut om vi ska avbryta eller inte. Vad hade ni gjort?