• ijo

IVF igång Mars/April 2017

Pitebo skrev 2017-08-27 18:44:49 följande:

Misstänker att du testat fler gånger nu? Eller har du lyckats "hålla" dej? :)

Ja, i lördags fick jag 2-3 på cb digital :) Inget blod ännu så jag hoppas det håller sig borta. Testdag på fredag. Hoppas så att den lille vill stanna denna gång!
  • ijo
    Tösen88 skrev 2017-08-30 20:55:41 följande:

Heeej!

Nej men åh vad roligt!! Men förstår att du är försiktig men åh så glad jag blir ändå.

Då är det testdag alldeles snart va?:)

Hoppas hoppas!!!

Japp jag körde långa protokollet förra gången med :)

Hur känner du dig? Ngr känningar?:)

Testdag idag, det visade gravid 3+ :) Hoppas så att liten vill stanna nu! Vågar knappt gå på toa, så rädd att se blod. Känner inget mer än ömma bröst, just nu önskar jag mig illamående så det känns mer på riktigt ;) VUL inbokat 28 sep.

Då har du kört igång med sprayandet igen då? Hur länge gör man det? :) Jag körde ju bara sprutor.
  • ijo
    Pitebo skrev 2017-09-01 14:02:49 följande:

Åh grattis! Vad roligt! Var försiktigt med vad du önskar dej, är i vecka 15 imorgon, och är nu sjukskriven pga av just illamående. Hoppas du inte behöver ha denna kräkkavalkad i 11 veckor!

Skall hålla tummar och tår att allt går vägen för er!

Tusen tack! :) Oj vad jobbigt. När började illamående för dig? Hoppas det släpper snart! Det klart att man helst vill slippa må dåligt. Men just nu skulle jag gärna vilja må liiite illa bara så det känns mer på riktigt ;) Denna ständiga oro är så jobbig. Måste försöka hålla mig sysselsatt så tiden inte står still!
  • ijo
    Tösen88 skrev 2017-09-01 16:47:13 följande:

Jaaaa!! Grattis!! Vad roligt. Förstår din oro men försök och njut av ditt plus. Grattis igen!

Jepp... Igång igen. Det håller jag på med ändå till ägglossningssprutan har jag för mig. En evighet iaf. 1 puff i varje näsborre kl 5.00, 13.00 och 21.00 varje dag..sen tar man bara 1 puff i ena näsborren ett tag.

Tusen tack :) Okej! Och sen börjar du med sprutor efter några veckor eller? Hoppas så att vi båda får plussa och gå hela vägen denna gång! <3
  • ijo

Idag fick vi se en liten krabat med tickande hjärta som rörde på sig <3 Trodde aldrig att jag skulle få vara med om det någon gång, så overkligt! Är ju några veckor kvar innan missfallsrisken sjunker så är fortfarande så orolig men hoppas den lilla vill stanna :)

• ijo
    Tösen88 skrev 2017-09-28 17:40:42 följande:

Vad glad jag blir, ijo. Måste vara helt ofattbart underbart. Så glad för er skull. Hoppas verkligen att den lilla växer sig starkare och starkare nu <3 grattis igen :)

Tusen tack! <3 Ja, fast jag vågar nog inte riktigt tro på det än, vågar inte ta in det riktigt. Trodde att det skulle släppa lite oro efter VUL men inte :/ Så nu vill jag bara snabbspola några veckor åtminstonde ;)

Håller tummarna så mycket att du får ett fint plus! Hoppas ÄP går bra till veckan :)
  • ijo
    Pitebo skrev 2017-09-29 20:17:52 följande:

Åh vad mysigt! Hur långt har ni kommit nu?

Ja! :) v.10 (9+2) idag. Så det är ju några kritiska veckor kvar som gärna få gå snabbt :) Lycka till på RUL i veckan! Visst hade du också gjort ivf i Umeå förresten?
  • ijo
    Tösen88 skrev 2017-10-11 15:42:41 följande:

Heeej! Jajemen nu är jag en ruvar igen:) vi fick tillbaka en fin blastis igår:) de 6 andra skulle kämpa vidare till idag så kommer få ett brev med info om hur många som gått att frysa in <3 tack för att du tänker på mig <3 hur är det med dig?

Vad kul att läsa! :) Håller tummarna nu att den fäster & stannar! <3 Hur var det sist, satte ni in blasto då också?
  • ijo
    Tösen88 skrev 2017-10-12 16:57:51 följande:

Hur mår du, ijo? Vad händer för er del? :)

Hur känns det för dig nu? När har du testdag? :)

Jag mår ganska bra nu :) Gick in i v. 12 (11+0) i fredags. Det värsta illamåendet har börjat lägga sig men just nu har jag fått så ont i svanken igen. Hoppas det avtar! Är fortfarande så orolig dock. Har bokat ett privat ul på tisdag så jag hoppas så att den lille fortfarande lever <3
Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017