IVF igång Mars/April 2017
Misstänker att du testat fler gånger nu? Eller har du lyckats "hålla" dej? :)
Misstänker att du testat fler gånger nu? Eller har du lyckats "hålla" dej? :)
Heeej!
Nej men åh vad roligt!! Men förstår att du är försiktig men åh så glad jag blir ändå.
Då är det testdag alldeles snart va?:)
Hoppas hoppas!!!
Japp jag körde långa protokollet förra gången med :)
Hur känner du dig? Ngr känningar?:)
Åh grattis! Vad roligt! Var försiktigt med vad du önskar dej, är i vecka 15 imorgon, och är nu sjukskriven pga av just illamående. Hoppas du inte behöver ha denna kräkkavalkad i 11 veckor!
Skall hålla tummar och tår att allt går vägen för er!
Jaaaa!! Grattis!! Vad roligt. Förstår din oro men försök och njut av ditt plus. Grattis igen!
Jepp... Igång igen. Det håller jag på med ändå till ägglossningssprutan har jag för mig. En evighet iaf. 1 puff i varje näsborre kl 5.00, 13.00 och 21.00 varje dag..sen tar man bara 1 puff i ena näsborren ett tag.
Idag fick vi se en liten krabat med tickande hjärta som rörde på sig <3 Trodde aldrig att jag skulle få vara med om det någon gång, så overkligt! Är ju några veckor kvar innan missfallsrisken sjunker så är fortfarande så orolig men hoppas den lilla vill stanna :)
Vad glad jag blir, ijo. Måste vara helt ofattbart underbart. Så glad för er skull. Hoppas verkligen att den lilla växer sig starkare och starkare nu <3 grattis igen :)
Åh vad mysigt! Hur långt har ni kommit nu?
Hoppas att allt gått bra idag tösen! :) :)
Heeej! Jajemen nu är jag en ruvar igen:) vi fick tillbaka en fin blastis igår:) de 6 andra skulle kämpa vidare till idag så kommer få ett brev med info om hur många som gått att frysa in <3 tack för att du tänker på mig <3 hur är det med dig?
Hur mår du, ijo? Vad händer för er del? :)