Vi som plussat efter IVF våren 2017
Testade idag på RD 10 med två st tvådagars Obs på eftermiddagsurin! Må nu detta inte resultera i ännu ett MF...
Testade idag på RD 10 med två st tvådagars Obs på eftermiddagsurin! Må nu detta inte resultera i ännu ett MF...
Grattis och välkommen till den här tråden!
Det går framåt!
Nu ska jag nog inte behöva testa mer före TD! Känner mig mycket lugnare när jag sett att det ökar.
RD 12 idag (vecka 4+1), 15 dagar sedan äp. Jag ruvar alltså ett 3-dagars embryo. Jag var inte säker på att få omslag redan idag, men jag drömde mardrömmar om att jag inbillat mig graviditeten så jag bestämde mig för att lugna mig med ett nytt test. Hade det stått 1-2 hade jag ändå känt mig lugnare iom att jag bara ville se "gravid".
Beställde vanliga tester för några dagar sedan men de kom först ikväll. Annars hade jag inte slösat ett digitalt förrän senare, för att kolla just att hcg ökar.
Fråga: är det någon mer än jag som redan så här tidigt (v 5) känner sig extremt andfådd? Känns ibland som om jag andas i en påse o inte får luft, eller inte kan ta djupa andetag (det kan jag). Blir extremt flåsig av minsta lilla. Trodde det kanske kom senare i processen.
Åh, nu blir jag nojig igen. Fick tillbaks provsvaret på HcG och det visade på 62 - det känns lågt tycker jag med tanke på att jag är på RD 12, det var 14 dagar sen ÄP/befruktning och jag alltså ska gå in i v 5 idag....
Bör jag vara orolig? Det är så här jag upptäckt mina tidigare MF.......
Nytt test på måndag och hoppas att det skjutit i höjden tills dess... Helgen förstörd.
Fler som vill skriva sig i listan? Kopiera texten och klistra in dig. Den är i datumordning för BF.
Wow, hcg hade idag gått upp till 379!!! En fördubbling var 36:e tim, superbra!!!!! Kan inte fatta det... Jag hade helt räknat ut graviditeten den här helgen.
Så underbart! Hoppas du känner dig mer avslappnad nu.