• Lillflickan

Vi som plussat efter IVF våren 2017

Jag har skummat igenom tidigare inlägg. Grattis till alla. Håller tummarna att det går vägen för alla. Själv fick jag Gravid på stickan i fredags. Känns overkligt. Har lite svårt att ta in det.
    Har ett barn sen tidigare som kom till efter sju insättningar och ett missfall och fem års försök. Den här gången gick det på första försöket. Lite chockad. Försöker njuta av att vara gravid lite mer den här gången. Förra gången hade jag svårt och förväntade mig det värsta hela tiden. Känner mig lite mer avslappnad den här gången. Men kollar på pappret varje gång jag är på toaletten ändå...

• Lillflickan

Popetot, vad elakt med rosa papper. Stötte på ett med risa blommor en annan gång. Inte snällt. Vitt ska det vara ;) Vilken vecka är du i? Du måste ha kommit en bit på väg? Själv ser jag fram emot att känna sparkar så man känner att det är nåt där. Känns fortfarande overkligt.

• Lillflickan

Wohoo! Halvvägs är helt fantastiskt. Trist att du inte känner så mycket men det kommer nog snart. Jag längtar.

• Lillflickan

När är det du har VUL?

Jag slog på stort och bokade allt samtidigt jag också. Tänkte det var kättare att göra det nu än mitt i semestrarna. Har mitt VUL på fredag. Nervös.

• Lillflickan

Inte så långt kvar ändå även om det känns som en evighet. Försök att inte testa på semestern utan hitta på nåt kul istället. Testerna tillför inte annat än mindre pengar kvar till nöje.

• Lillflickan

Längtar också till semestern. Bara ta det lugnt och koppla av. Kunna vila om jag mår dåligt eller är trött. Ska bli skönt. Känner att jag redan är i semestermode..

• Lillflickan

Jag jobbar denna veckan. Sen är jag ledig sex veckor! Hoppas jag kan koppla av. Stressigt på jobbet.
    Två veckor var inte mycket. Du får koppla av effektivt :)

Svar på tråden Vi som plussat efter IVF våren 2017