• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Man1967

Jag är den mannen också. För oss började det med att hon berättade att hon i ett tidigare förhållande hade en kille som tände på att hon knullade andra. Jag blev oerhört förvånad av min reaktion då jag blev ruskigt kåt av vad hon berättade. Detta är över 20 år sen och många män har knullat henne både inför mig och på tu man hand. Dock har det alltid för oss gått i vågor. Emellanåt har vi haft uppehåll på flera år. Nu har vi hittat en man igen, men det är över två år sen sist hon knullade en annan man. Hur är det för er i samma sits?

• Anonym (Lila My)
    Man1967 skrev 2023-06-30 09:35:30 följande:

Jag är den mannen också. För oss började det med att hon berättade att hon i ett tidigare förhållande hade en kille som tände på att hon knullade andra. Jag blev oerhört förvånad av min reaktion då jag blev ruskigt kåt av vad hon berättade. Detta är över 20 år sen och många män har knullat henne både inför mig och på tu man hand. Dock har det alltid för oss gått i vågor. Emellanåt har vi haft uppehåll på flera år. Nu har vi hittat en man igen, men det är över två år sen sist hon knullade en annan man. Hur är det för er i samma sits?

Min man tjatade sig till att jag skulle vara med någon annan medans han fick titta på och det tog två år innan jag gav med mig och vågade prova. Det va jättesvårt att hitta någon som jag kunde tänka mig och ännu värre att fråga om han var intresserad. Till slut blev det en ung arbetskollega på jobbet. Vi pratade jättelänge om det innan vi tog steget och vi började med att gosa lite i smyg på jobbet. min vi fann varandra riktigt fint och njuter av att ligga med varandra. Han blir hård väldigt lätt och är stor vilket är både skönt och spännande för mig. Han tycker om när jag klär upp mig och det känns spännande för mig oxå. Min man blev blev jättekåt av att se mig klä upp mig och bli knullad av killen  och ta emot hans sprut. Men jag känner mig lite splittrad, killen har gjort slut med sin tjej, och jag sover ibland över hos honom utan att min man är med men han är ok med det. Vi älskar och knullar på sett som jag aldrig gjort med min man, och jag undrar vad som händer om jag skulle bli med barn. Mycket tankar och känslor och det känns som vi startat något som inte kan stoppas utan att det får stora konsekvenser för alla inblandade. Jag tror att detta är helt annorlunda för mig än vad det är för min man. Samtidigt jag jag börjar känna tveksamhet hur han som man kan tillåta sig sitta och titta på när en annan kille knullar hans kvinna. Visserligen spännande och sexigt men jag känner att jag tappar respekt för honom som man även om jag inte vill. Komplicerat. 
  • Anonym (Z)
    Anonym (Lila My) skrev 2023-06-30 10:44:50 följande:
    Min man tjatade sig till att jag skulle vara med någon annan medans han fick titta på och det tog två år innan jag gav med mig och vågade prova. Det va jättesvårt att hitta någon som jag kunde tänka mig och ännu värre att fråga om han var intresserad. Till slut blev det en ung arbetskollega på jobbet. Vi pratade jättelänge om det innan vi tog steget och vi började med att gosa lite i smyg på jobbet. min vi fann varandra riktigt fint och njuter av att ligga med varandra. Han blir hård väldigt lätt och är stor vilket är både skönt och spännande för mig. Han tycker om när jag klär upp mig och det känns spännande för mig oxå. Min man blev blev jättekåt av att se mig klä upp mig och bli knullad av killen  och ta emot hans sprut. Men jag känner mig lite splittrad, killen har gjort slut med sin tjej, och jag sover ibland över hos honom utan att min man är med men han är ok med det. Vi älskar och knullar på sett som jag aldrig gjort med min man, och jag undrar vad som händer om jag skulle bli med barn. Mycket tankar och känslor och det känns som vi startat något som inte kan stoppas utan att det får stora konsekvenser för alla inblandade. Jag tror att detta är helt annorlunda för mig än vad det är för min man. Samtidigt jag jag börjar känna tveksamhet hur han som man kan tillåta sig sitta och titta på när en annan kille knullar hans kvinna. Visserligen spännande och sexigt men jag känner att jag tappar respekt för honom som man även om jag inte vill. Komplicerat. 
    Felet ni gjort enligt min åsikt är att du har 2 relationer just nu, skapat något mer än bara ses och knulla  , du är minst lika skyldig att ni frångår det ni varit kanske överens om från början. 
  • Anonym (Lila My)

Alltså, jag inte frångått något som helst vad vi har kommit överens om. Han vet att jag är med den här killen och vad vi gör tillsammans. Han gillar att titta på oss när vi knullar och när han inte är med så berättar jag allt för honom. Det är så han vill ha det, och jag gillar det med. Men att jag sedan börjat känna som jag gör när det gäller respekten är inget jag rå för, och inget jag berättar eller agerar på. Jag var bara ärlig.

• Anonym (inteundergiven)
    Man1967 skrev 2023-06-30 09:35:30 följande:

Går igång på att hon vill ha flera olika, hon får inte nog av kuk...
  • Ztiff

Någon som vill ha tips och råd hur man startar med detta, skriv ett pm :)

• Gbgkillen73a

Som jag förstår det så är den här tråden både lång och gammal. Ett ämne som berör och lockar således.

Jag har varit den extra mannen tillsammans med flera olika par. Både när mannen sett på och själv medverkat. Det är verkligen underbart skönt när alla inblandade njuter. Hela resan från en första kontakt och första träff på en uteservering till första träffen bakom stängda dörrar är underbart spännande och skön. 

Jag tror att det finns många helt vanliga kvinnor och män som skulle vilja ta in andra partners i deras sexliv, men vågar inte lyfta ämnet för sin partner. Vi lever ju bara en gång! 

Eller vad är era erfarenheter? 

• Anonym (Kurvig HotWife)
    Jag skulle själv tända något enormt på att se min kurviga fru bli knullad av 2 män med rejäla verktyg :) Jag skulle bara vilja titta hur de använder min fru för att tillfredsställa sig och hur min fru njuter av detta medan hennes stora bröst gungar i takt med att killarna knullar henne. Har pratat med detta om frun och hon vet att detta tänder mig men är inte själv säker på om hon vill förverkliga det. Så tillsvidare njuter vi av att visa upp henne via foton och videor, vilket också är härligt 
  • Ztiff2
    Anonym (Kurvig HotWife) skrev 2023-09-23 18:25:49 följande:
    Jag skulle själv tända något enormt på att se min kurviga fru bli knullad av 2 män med rejäla verktyg :) Jag skulle bara vilja titta hur de använder min fru för att tillfredsställa sig och hur min fru njuter av detta medan hennes stora bröst gungar i takt med att killarna knullar henne. Har pratat med detta om frun och hon vet att detta tänder mig men är inte själv säker på om hon vill förverkliga det. Så tillsvidare njuter vi av att visa upp henne via foton och videor, vilket också är härligt 
    Tricket är att så ett frö under en period :) 
  • Anonym (Kurvig HotWife)
    Ztiff2 skrev 2023-09-23 19:26:45 följande:
    Tricket är att så ett frö under en period :) 

Jo jag förstår och jag sår små frön när tillfällen ges ..:) Möjligtvis får jag tillfälle att så ett frö ikväll när vi tar en filmstund :)
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra