Man1967 skrev 2023-06-30 09:35:30 följande:
Jag är den mannen också. För oss började det med att hon berättade att hon i ett tidigare förhållande hade en kille som tände på att hon knullade andra. Jag blev oerhört förvånad av min reaktion då jag blev ruskigt kåt av vad hon berättade. Detta är över 20 år sen och många män har knullat henne både inför mig och på tu man hand. Dock har det alltid för oss gått i vågor. Emellanåt har vi haft uppehåll på flera år. Nu har vi hittat en man igen, men det är över två år sen sist hon knullade en annan man. Hur är det för er i samma sits?
Min man tjatade sig till att jag skulle vara med någon annan medans han fick titta på och det tog två år innan jag gav med mig och vågade prova. Det va jättesvårt att hitta någon som jag kunde tänka mig och ännu värre att fråga om han var intresserad. Till slut blev det en ung arbetskollega på jobbet. Vi pratade jättelänge om det innan vi tog steget och vi började med att gosa lite i smyg på jobbet. min vi fann varandra riktigt fint och njuter av att ligga med varandra. Han blir hård väldigt lätt och är stor vilket är både skönt och spännande för mig. Han tycker om när jag klär upp mig och det känns spännande för mig oxå. Min man blev blev jättekåt av att se mig klä upp mig och bli knullad av killen och ta emot hans sprut. Men jag känner mig lite splittrad, killen har gjort slut med sin tjej, och jag sover ibland över hos honom utan att min man är med men han är ok med det. Vi älskar och knullar på sett som jag aldrig gjort med min man, och jag undrar vad som händer om jag skulle bli med barn. Mycket tankar och känslor och det känns som vi startat något som inte kan stoppas utan att det får stora konsekvenser för alla inblandade. Jag tror att detta är helt annorlunda för mig än vad det är för min man. Samtidigt jag jag börjar känna tveksamhet hur han som man kan tillåta sig sitta och titta på när en annan kille knullar hans kvinna. Visserligen spännande och sexigt men jag känner att jag tappar respekt för honom som man även om jag inte vill. Komplicerat.