• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Anonym (inteundergiven)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-06-14 10:22:15 följande:
    Håller med.

Det är det absolut bästa att få tränga in i henne efteråt och verkligen känna att hon är nyknullad.
    Slickar gärna henne först...
    Härligt att känna att hon är "öppnad". Vill ta henne
    direkt efter att han fyllt henne.
  • Mimosa86
    Frontline skrev 2017-04-29 00:39:14 följande:

Tycker din man verkar störd..
    Vem vill det och sen samtidigt filma det hela..
    Vad vill han göra med den filmen?

Familjevideo? Hahaha 
  • Anonym (Hans)
    A dreamer skrev 2017-06-16 10:02:10 följande:

Har också försökt övertala min sambo att hitta ngn att ha sex med vid sidan om men hon vågar inte. Idéen tänder mig enormt. Som andra i tråden vill hon men hon är rädd att det kanske utvecklas till att hon blir förälskad eller att det inte är den livsstil som en mamma ska/borde ha... Ganska säker på om hon hade testat hade hon gillat det. Skulle förhoppningsvis förbättra våra sexliv.

Kvinnor är inte som män. Kvinnor knullar med hjärna och hjärta. Risk finns att hon får känslor för mannen och er relation tar slut. Är det värt risken för att uppfylla en porrfilmsfantasi?
  • Anonym (Lycklig man)
    Anonym (inteundergiven) skrev 2023-06-14 12:55:11 följande:
    Härligt att känna att hon är "öppnad". Vill ta henne
    direkt efter att han fyllt henne.
    Verkligen härligt! Ja,de är det allra bästa när hon är helt nyknullad. Känslan att hon är alldeles öppen och hal. Och bara se henne i ögonen när hon berättar hur skönt det var att bli knullad
  • Ztiff

Det är underbart att låta sin tjej ligga med andra:)

• Atletbody

Inget konstigt med det :)
    Har själv varit den som legat med en kvinna medans mannen tittar på.
    Men även haft flickvän som jag såg på när hon hade sex med en annan.
    Är bara båda med på det blir det ju fantastiskt!

• Anonym (Maggan)

Min man tänder oerhört mycket på när jag har sex med andra. Speciellt med välutrustade. Han är själv normalt utrustad. Vi har hittat tre vältranade och välutrustade yngre killar som jag har sex med. Ibland alla tre på en gång. Min man tänder galet mycket på det och jag njuter av sexet. Helt fantastiskt att få bli så uppfylld i alla hål och njuta av deras kroppar. Det är verkligen win win för oss!

• Anonym (Haha)

Många runksugna grabbar inloggade idag ser jag Solig

• Anonym (Z)

Det är väldigt vanligt förekommande att pojkvänner tänkte der på detta 

• MrBundy
    Anonym (Z) skrev 2023-06-30 06:01:05 följande:

Det är väldigt vanligt förekommande att pojkvänner tänkte der på detta 

Tror även det är minst lika vanligt att även flickvänner går igång på detta. Dels som den som är aktiv, men även den som har en man som har sex med andra tjejer. Tror dock kanske att det som vanligt är mannen som lyckas höras och märkas mer, och därigenom får det att verka vara vanligare men kille som går igång på att tjejen har sex med andra killar
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra