• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Ztiff2
    Anonym (Kurvig HotWife) skrev 2023-09-23 19:30:49 följande:

Jo jag förstår och jag sår små frön när tillfällen ges ..:) Möjligtvis får jag tillfälle att så ett frö ikväll när vi tar en filmstund :)
    Hojta till om du vill ha tips och råd :) har erfarenhet:)
  • Aixam
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-05-01 09:28:04 följande:

Jag har tre älskare (och kanske en till på G).. En av dem är ytterst sporadisk dock...Min man känner till dem och godkänner ;)

Hur gamla är de? Och hur gamla är ni?

är aldrig mannen med?

Jag har haft några trekanter men då har manen altid varit med antingen passiv eller aktiv.
  • felicityporter

Tycker inte ni som är tjejer att det känns väldigt olustigt när er man tittar på medan ni har sex med nån annan? Jag kan erkänna att jag hade blivit riktigt sårad om min kille kom med ett sånt förslag, som om han inte vill ha mig för sig själv. Men jag antar att det är någon slags dominansgrej för tjejer och dessa män som vill att deras kvinnor ska ha sex med en annan är cucks/undergivna.

• Aixam
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-06-20 19:31:49 följande:
    Verkligen härligt! Ja,de är det allra bästa när hon är helt nyknullad. Känslan att hon är alldeles öppen och hal. Och bara se henne i ögonen när hon berättar hur skönt det var att bli knullad
    Har bara varit 1an och manen 2  an
    Men med tanke på hur skönt det är efter 2 orgasmer av stickning av båda innan så är det väldigt lockande.
  • Aixam
    Anonym (Älskar min fru) skrev 2017-05-17 12:04:03 följande:

Jag älskar min fru och har en underbar familj tillsammans med henne. Men har undar alla år varit farsinerad av tanken på att hon ska ha sex med andra män. Nu har det tyvärr bara hänt vid två tillfällen men så härligt. Hon är föresten borta på jobb den här veckan . Man kan ju alltid hoppas på att det händer något????.

Det har hänt 2 gånger så då är det inte omöjligt att det sker igen! 
    Det är bara bjuda in mig om ni vill ha lite hjälp.

Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-05-01 09:28:04 följande:

Jag har tre älskare (och kanske en till på G).. En av dem är ytterst sporadisk dock...Min man känner till dem och godkänner ;)

Hur gamla är de? Och hur gamla är ni?

är aldrig mannen med?

Jag har haft några trekanter men då har manen altid varit med antingen passiv eller aktiv.
  • Anonym (Milfkvinna)

Jag och min man går i lite annorlunda tankebanor. Min man skulle vilja ha en kille till, just för att han inte orkar med min stora sexdrift. Jag kan ha sex varje dag men min man orkar inte lika ofta, mycket pga hans chefsjobb som kräver mycket samt att han jobbar lite olika skift och måste iväg tidigt på morgonen vissa veckor.

Min man har inte direkt sagt att han går igång på att någon annan knullar mig, utan mer att han skulle vilja göra det skönt för mig med en extrakille då jag oftast fortfarande är väldigt kåt när han kommit. 

Jag har extremt svårt att komma och har accepterat läget, men jag får aldrig ett riktigt avslut om ni förstår hur jag menar. Min man är väldigt duktig på att göra det skönt för mig på alla vis, men jag har en psykisk spärr som sätter stopp. Jag är 40+ så vet.

Vissa gånger håller han enbart på med mig, både slickar, leker med fingrarna och leksaker och det som har utvecklats under vårt förhållande är att han har lyckats ge mig fontänorgasm när han fistade mig, detta efter att vi hade haft en grym 69 samt penetrationsex flera olika ställningar och han kommit i mig.

Jag undrar också hur man hittar en extra man utan att hänga ut sig själv. Jag vill ju känna att jag kan tända på personen utseendemässigt samt veta att han inte bär på könssjukdomar.

• Ztiff2
    Anonym (Milfkvinna) skrev 2023-09-27 00:46:04 följande:

Jag och min man går i lite annorlunda tankebanor. Min man skulle vilja ha en kille till, just för att han inte orkar med min stora sexdrift. Jag kan ha sex varje dag men min man orkar inte lika ofta, mycket pga hans chefsjobb som kräver mycket samt att han jobbar lite olika skift och måste iväg tidigt på morgonen vissa veckor.

Min man har inte direkt sagt att han går igång på att någon annan knullar mig, utan mer att han skulle vilja göra det skönt för mig med en extrakille då jag oftast fortfarande är väldigt kåt när han kommit. 

Jag har extremt svårt att komma och har accepterat läget, men jag får aldrig ett riktigt avslut om ni förstår hur jag menar. Min man är väldigt duktig på att göra det skönt för mig på alla vis, men jag har en psykisk spärr som sätter stopp. Jag är 40+ så vet.

Vissa gånger håller han enbart på med mig, både slickar, leker med fingrarna och leksaker och det som har utvecklats under vårt förhållande är att han har lyckats ge mig fontänorgasm när han fistade mig, detta efter att vi hade haft en grym 69 samt penetrationsex flera olika ställningar och han kommit i mig.

Jag undrar också hur man hittar en extra man utan att hänga ut sig själv. Jag vill ju känna att jag kan tända på personen utseendemässigt samt veta att han inte bär på könssjukdomar.

Öppna för samtal om det då din kille verkar vilja att du ska få njuta och det är samma känsla vi andra killar har som tänder på detta med sin tjej, just att hon ska få leva ut sin sexualitet och njuta :) håller man sig till sina regler med att det bara är sex och inga dejter så blir det toppen :)
  • Aixam
    Anonym (Milfkvinna) skrev 2023-09-27 00:46:04 följande:

Låter som det paret jag träffade under många år, han hade hjärtproblem och orkade inte tillräckligt läng för att hon skulle bli nöjd.
    Vi träffades via BC, hon ville vara  anonym och det ända jag fick veta var hennes förnamn om det nu var äkta. All kontakt skede via manen och anonymt e-mail konta. Första utsålningen var enbart med honom, hade tydligen varit mång som inte stämt med mail kontakt men än mer vanligt var att de aldrig kom på avtalade möten. 
    Men var hon njöt av bådas uppmärksamhet, även om hans delaktighet varierade efter hälsoläget, men hon tände mycket bara på att han tittade på, men han var altid minst med på avsluten. Jag har aldrig varit med om någon som efter några möten kunde släppa alla hämningar och njuta så mycket. De viste att jag inte höll på med andra och garanterde det samma.

Skulle jag träffa ett sådant par igen så hade jag inte tveckat det minsta.
  • Anonym (Utlånad)

Min man brukar "låna" ut mig till en lite äldre herre då och då.
    Han kontaktar min make och  säger att han behöver  " låna en bok" och då vill han  låna mig lite.
    Efteråt får jag återberätta allt för min make. Hur han kysste mig, klädde av mig, hur kåt han var på mig, vad han gjorde, vad jag gjorde osv...
    Oftast blir maken så tänd på detta så vi brukar älska/knulla när jag kommer hem igen. Ibland följer han med och tittar på och ibland bjuder vi hem min älskare till oss.  
    Då kan maken och han turas om att ligga med mig. 
    Vårt sexliv är på topp och blir bara bättre och bättre.
    Ibland önskar jag att han hade en fru som min man kunde träffa men hans fru skulle dö om hon visste vad vi gjorde

• Ztiff2
    Anonym (Utlånad) skrev 2023-09-28 12:15:21 följande:

Min man brukar "låna" ut mig till en lite äldre herre då och då.
    Han kontaktar min make och  säger att han behöver  " låna en bok" och då vill han  låna mig lite.
    Efteråt får jag återberätta allt för min make. Hur han kysste mig, klädde av mig, hur kåt han var på mig, vad han gjorde, vad jag gjorde osv...
    Oftast blir maken så tänd på detta så vi brukar älska/knulla när jag kommer hem igen. Ibland följer han med och tittar på och ibland bjuder vi hem min älskare till oss.  
    Då kan maken och han turas om att ligga med mig. 
    Vårt sexliv är på topp och blir bara bättre och bättre.
    Ibland önskar jag att han hade en fru som min man kunde träffa men hans fru skulle dö om hon visste vad vi gjorde

Precis så det ska vara ! Äkta hotwife <3 vilken ålder är ni?
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra