Sommarhopp skrev 2017-06-24 10:57:51 följande:
Min mens kom idag. På cykeldag 22. Allt känns så hopplöst nu. Det här var försök 6 och inte en tillstymmelse till plus någon av gångerna. Vi har prickat äl varje gång o jag har haft både äl stickor och tempat för att vara säker. Smörjt med progesterall för att förlänga tiden efter äl fast utan resultat och provat rosenrot innan äl. Det är fortfarande ett halvår innan vi får söka hjälp men det är så frustrerande när det bara känns som ett halvår av bortslösad tid, och vi blir ju inte yngre. Skulle dessutom gärna vilja ha ett syskon till ett eventuellt barn, men det känns som att tiden rinner ifrån oss. Det är självklart viktigast att få ett barn. Men jag saknar själv syskon och ser hur mycket glädje min sambo har av sina. Förlåt för ett deppigt inlägg, men jag trodde så mycket att vi hade lyckats den här gången. Men icke.
vi är på försök 14 utan något resultat, har också testat rosenrot, progesterAll, vitaminer, äl-test & aldrig missat att ha sex vid ägglossning. Så du ska INTE ge upp hoppet, även om det känns så nu :)