• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • leha87

Fick mens idag, var lite väntat även om den kom tidigare än jag trodde. Kände inte alls den här gången på samma sätt som när jag blev gravid första gången. Trist såklart men hoppas att juli ska bli turmånad :)

Grattis till alla som har plussat och lycka till till er andra som också blev besvikna denna gången.

• Abbi321

Inte gravid denna månaden heller. Fått en tyngd känsla i underlivet som alltid kommer 1 dag innan mens så vet att de är kört.

7e försöket nästa gång..

• Malcolm idah

Bim +1, men testlagrets stickor ger inte antydan till positivt besked. :/ känner mig ganska säker på att mensen kommer, men samtidigt så kan jag ju inte låta bli att hoppas fram tills den faktiskt kommer. Håller på att bli tokig på mig själv, för jag kan verkligen inte tänka på något annat just nu, och jag springer på toa för att kolla om det kommit något blod en gång i kvarten känns det som. ...om mensen inte kommer under dagen, ska jag bara härda ut, med tanke på att mensen säkert kommer snart, eller kan det vara värt att köpa ett test av något annat märke? Jag vill ju så förbannat gärna att det ska vara någon där inne, vill att det ska vara testerna det är fel på. :(

• GAndrea
    Malcolm idah skrev 2017-06-25 13:37:54 följande:

Bim +1, men testlagrets stickor ger inte antydan till positivt besked. :/ känner mig ganska säker på att mensen kommer, men samtidigt så kan jag ju inte låta bli att hoppas fram tills den faktiskt kommer. Håller på att bli tokig på mig själv, för jag kan verkligen inte tänka på något annat just nu, och jag springer på toa för att kolla om det kommit något blod en gång i kvarten känns det som. ...om mensen inte kommer under dagen, ska jag bara härda ut, med tanke på att mensen säkert kommer snart, eller kan det vara värt att köpa ett test av något annat märke? Jag vill ju så förbannat gärna att det ska vara någon där inne, vill att det ska vara testerna det är fel på. :(

För mig var det inte lönt att köpa dyra test. Jag visade inte positivt förän bim +18 förra gången. En jävla väntan och många negativa test. Det enda jag är lite bitter på var att jag aldrig fick se GRAVID 1-2 veckor utan direkt 3+ :p
  • KarinIngrid

Bim-2 här o såå ömma bröst o konstant trött.
    Men är säkert bara psykiskt .. Ska testa på tisdag om inte mensen kommit då!

• Wallstenskan
    KarinIngrid skrev 2017-06-25 15:23:31 följande:

Bim-2 här o såå ömma bröst o konstant trött.
    Men är säkert bara psykiskt .. Ska testa på tisdag om inte mensen kommit då!

Samma här, BIM på tisdag....
    Ömma bröst, trött, mår lite illa, lite risig i magen - ja alla möjliga symptom som jag har varje cykel strax innan mens!
    Grät heeeela dagen igår, fast för ingenting.
    Så solklar pms.
    Fastän jag vet till 99% att mensen kommer, så är den där ynkliga 1% utav hopp kvar och fantiserar.
    VILL <3
  • LovisaTilda

BIM imorn. Väntar på mina spottings. Testade med clearblue early i fredags morse. Såg negativt ut först men sen kunde jag urskilja ett svagt streck. Förmodligen spök. Testade med en babyplan-sticka på lördagen (visserligen inte morgonurin) och den var helblank. Så därför är jag ganska säker på att mensen kommer. Men precis dom ni andra så lever jag på hoppet. Så länge mina spottings inte kommer så finns det ju trots allt en liiiten, liiiiten chans.

• XAHHA92

Tog idag ett test (ej morgonurin) och kunde se ett vääääääldigt svagt streck. Har dock noll symptom och är bara på äl+11 så jag får vänta några dagar till innan jag testar igen.
    Jag vågar inte bli glad men jag hoppas att det är min tur nu :(

• Cheerful
    HannaPanna92 skrev 2017-06-25 16:57:35 följande:

Tog idag ett test (ej morgonurin) och kunde se ett vääääääldigt svagt streck. Har dock noll symptom och är bara på äl+11 så jag får vänta några dagar till innan jag testar igen.

Jag vågar inte bli glad men jag hoppas att det är min tur nu :(

Jag håller verkligen tummarna för dig!! ????

Själv kom min mens helt seriöst på gravtestet i morse, temperaturen var fortfarande hög. Så hade inte kunnat bli mer överraskad :( får hoppas på försök 9 :(
  • soffe

Jag är gravid! Strecktesten visade inget, men hade en bra känsla och en puls i 180 så tog ett digitalt test också... :D. Äl+12 och BIM +1. Är helt i shock!

Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni