Znickers skrev 2017-09-04 21:32:35 följande:
Ivfbebis - hur mår du nu ikväll? Usch blev ledsen för sin skull, jag har också liknande dippar och ju närmare jag kommer min testdag desto mer oro och ångest känner jag :( asom tur är har jag ett hektiskt jobb som fördriver dagarna och tiden, men då får jag istället ångest över att stressnivån ska påverka allting negativt.
Tänk så här, mkt av det vi känner och går igenom sitter i våra huvuden som spökar med oss. Idag fixk jag t,ex också för mig att jag börjar få mensliknande känslor. Har haft en helt perfekt tycker sedan vi började Ivf processen (kanske alla hormoner) men IDAG när jag duschade på kvällen och tvätta av sminket så känner jag plitarna och associerar direkt med att min mens är i gång. Har trots allt BIM om 5 dagar :(
Jag lider med dig!! Men vi får peppa varandra... jag hoppas innerligt att din magkänsla är så fel som det kan bli. Du ska plussa!! Så är det bara. Jag har tro och hopp för oss båda!! Styrkekramar
Jag mår sådär. Pendlar upp och ner. Jag har ju inget datum för BIM så det är svårt för mig att ha koll då jag blev nedreglerad med nässpray och har inte haft mens sen juni/juli.
Jag vågar inte hoppas även om jag vill. Så jäkla trött på lutinus också. Kladdigt, läcker igenom kläder ibland trots trosskydd osv. Och börjar bli irriterad i underlivet av att gå med trosskydd hela tiden också.
Haha åh bara massa neggo nu! :-/