IVF start sommar 2017
frikenfröken skrev 2017-08-20 13:28:56 följande:
Ja men precis, kunde önska att så var fallet. Tack men tyvärr har jag inte svarat tillräckligt bra på min dos så vi valde att avbryta behandlingen då jag redan är så långt in på korta protokollet. Blir inte bra om man fortsätter vidare på upp mot 20 dagar med äggen. Så nu blir de istället att vänta på en blödning och sedan vänta in en mens efter de. Kommer bli långa veckor :( men har alla försöken från landstinget kvar, de är ju positivt i alla fall :p
Hoppas du klarar dig från flera biverkningar. Med vad jag läst så känns de som att de händer något när man känner av magen och de gjorde jag ju i stort sett inte alls fören näst sista sprutan.. Så vi håller tummarna att du har fina stora ägg :)
lycka till på ditt UL på tisdag, uppdatera gärna hur de går för jag vill gärna veta :)
Nä vad tråkigt! Lider med dig.. för det är ju inte som att man tar sprutor för att det är kul, man vill ju få ut något av det också.. men då kör de en högre dos från början då? Jag förstår att det kommer kännas oerhört segt, tur dock att det inte räknas som ett försök iaf.
Ja man får ju hoppas.. men det är så svårt att veta! Man kanske bara inbillar sig alltihop.. men tack för att du håller tummarna! Självklart ska jag försöka uppdatera efter UL :)