IVF start sommar 2017
Va på nytt ultraljud idag, äggblåsorna har fortsatt växa bra.
Planeras för äggplock på fredag!
Va på nytt ultraljud idag, äggblåsorna har fortsatt växa bra.
Planeras för äggplock på fredag!
Men nu denna väntan! Vänta på ul, på plock, på insättning... jag har absolut inga nerver för detta :) hoppas att tiden går fort!!
Blir dag 18. Så spänt läge sen därefter..
lycka till på fredag :)
Sprutdag 6... Alltså jag är så himla svullen ???? ser jätte gravid ut redan. Hur ska man lyckas gömma det här på jobbet? Haha. Men annars går det bra att ta sprutorna, min medicin är slut till helgen också så får se vad dom säger på UL på fredag. Hoppas såklart slippa hämta ut mer...
Oj vad det går framåt för alla nu, hejja! Och lycka till!
Ja denna väntan på allt hela tiden är värst. Jag har försökt jobba mkt och göra saker på kvällarna, om det så är att sortera ett hallskåp. Och börjat alltid ha nåt i lurarna, typ sommarprat, så inte tankarna far iväg. Men nu när jag är sjukskriven och bara kan/får röra mig som en sengångare är det fan sjukt svårt att ockupera tankarna. Alla tips mottages tacksamt!
(Fick veta idag att vi iallafall fick 5 blastocyster till frysen, så det känns bra!)
Va kul att alla verkar va igång! Vill också!! Men bara 2 veckor kvar till första läkarbesöket! Längtar!
Jaa hoppas det går undan! :) hur mycket kostar sprutorna förresten? :)
Oj vilken tur att man har det! Shit vad dyrt annars :o
Bara jag som gnäller här ???? Ultraljud om 2 dagar och jag börjar bli orolig över resultatet. Har ju hög dos på sprutorna av en anledning och tänk om det inte blir några ägg? ???? Usch denna väntan....
En gnällspik här också! Svullnat upp och är så öm över äggstockarna. Kan knappt lugga op mage längre för det trycker så mot dem! Känner du av det något?
Jag räknar ned timmarna till mitt ul på fredag... tiden står still här! :(