Inlägg från: MistyM |Visa alla inlägg
  • MistyM

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Jag plussade idag (BIM idag). Mycket tankar, inga barn sedan tidigare. Tog sig på 6:e försöket..

Första frågan, när ska man gå till BM första gången? :D

• MistyM
    Starlights skrev 2017-07-13 12:13:04 följande:

Har bokat VUL i början på augusti nu. Känns sååå länge dit, fast det bara är typ 3 veckor.

Är det någon annan som inte har så mycket symtom? Är dock bara i vecka 5. Men känns som att jag går och känner efter hela tiden bara för att övertyga mig själv om att jag faktiskt är gravid. Brösten har ömmat, men det är liksom inte värre än hur de känns veckan innan mens, inte sådär superkänsliga som vissa beskriver. Har inget illamående, ingen molvärk. Är väl bara utebliven mens som egentligen är det enda "beviset" för att något är på gång i kroppen.

Jag har samma, just nu mår jag bättre än vad jag gör innan mens. Har oftast pms-symptom. Det enda jag har haft var ont i bröstvårtorna för en vecka sedan, men sen försvann det på BIM, men plussade. Nu känns ingenting i mina bröst.

Någon som vet om det är okej att ha symptom som avtagit??
  • MistyM
    goaround skrev 2017-07-13 22:52:27 följande:

Tänkte bara påminna er som är intresserade att bli medlem i våran finfina hemliga facebookgrupp!!!

Vi har ett maxantal platser, på 100 medlemmar för att gruppen ska kännas trygg och inte bli för stor, det är 20 platser kvar just nu för er som inte är medlemmar ännu men vill bli det senare, påminner bara, bättre att bli medlem nu för platserna går  fort åt 

Puss på er !

Synd att ni stänger! Jag tänkte gå med i v.12, för att även om gruppen är hemlig så kan ens vänner se gruppen och att du är med i den, även om inte innehållet i den. 
  • MistyM
    Sheila123 skrev 2017-07-14 17:23:15 följande:
    Man kan inte se en sluten grupp i FB. Man kan inte ens söka upp en sekretessgrupp. Är med i många bla inför möhippor etc. Helt hundra på detta.
    Vad bra, tack för infon :)
  • MistyM
    Bell13 skrev 2017-07-15 12:48:41 följande:

Jag har fått missfall. Gick ur fb-gruppen. Önskar alla ett stort lycka till.

Vad synd :( <3
  • MistyM

Är det bara jag som inte har några symptom alls i princip? min temp är hög och jämn i NC, brösten är större, annars ingenting. V.4+2

• MistyM

Liten uppdatering :)

Inskrivning 10 augusti. Har börjat få mycket ont i brösten och ett humör från helvetet första halvan av dagen. Vet inte vad jag hade gjort av mig själv om det var det humöret dygnet runt. Är inte ens samma person de stunderna, men nu på kvällen är jag glad som vanligt

• MistyM

Jag har fått inskrivning i Augusti, det datumet kommer jag vara i v.8. Vet ni om de brukar göra VUL/UL på ett sådant första besök? 

• MistyM
    regndroppe skrev 2017-07-19 15:33:43 följande:
    Tack så mycket <3 Jag försöker tänka bort det bara. Tror inte det hade gjort skillnad om jag tagit upp det igen tyvärr.
    Vi är väldigt glada för din skull i alla fall :) Som normala människor skulle vara om någon plussat ;)
  • MistyM
    Fral13 skrev 2017-07-20 07:20:03 följande:

Hej!

Jag hoppas att det är ok att jag kommer med i den här gruppen jag med. Jag har precis plussat och om jag räknat rätt så är beräknad BF 30 mars.

Inskrivning på MVC den 1 september.

Det är vårt andra barn som gror nu. Vi har en son som blir 1 år nästa söndag.

En fråga bara, kommer ni vara här och diskutera eller kommer ni bara hålla till på FB?

Jag kommer vara bara här tills vidare, kanske fb senare :)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?