Bf mars 2018 följas åt?
Blodprovet visade ett värde på 6. Det är alltså helt kört. Missfall...
Blodprovet visade ett värde på 6. Det är alltså helt kört. Missfall...
V.5+3 här. Ser att en del av er har illamående. Jag har mått dåligt sedan igår morse när jag vaknade, det har varit de 2 längsta dagarna i mitt liv känns det som. Fokuserar hela tiden för att inte behöva spy, direkt när jag vaknar springer jag ut i köket och gör 1dl havregrynsgröt o äter snabbt för att lindra. Känns som när man har influensa eller något. Illamående innan jag ätit, medan jag äter och efter jag ätit tills det är dags att sova.
Har börjat bannlysa massor av saker jag inte klarar av att äta och det bara byggs på, helt knäpp e jag! Maten jag lagade igår och gillade kan jag inte ens se idag.
Ser framemot när man kan gå ut med det här så det blir enklare med att omgivningen förstår hur det är med en. Ställer bara in allting just nu för jag är för trött.
Då kan jag meddela att vi fortfarande är gravida!! Det var ingen ofostrig graviditet!! Idag fick vi se ett foster med starkt tickande hjärta. Är i CHOCK!! Men SÅ glad Var så inställd på att kräva en skrapning den här veckan.. Blev flyttad tre dagar bakåt. V 8 (7+4) bf 7/4 enligt vul. V9 (8+0) bf 4/3 enligt mina beräkningar. Kommer boka in ytterligare ett ultraljud vid 12 fulla veckor. Ser allt okej ut då blir det inskrivning hos BM. Efter det går jag gärna med i någon aktuell fbgrupp Vilken bäst dag det här blev <3
Illamåendet är så jobbigt.
Konstant kräkkänsla. Känns som det står upp i halsen.
Skitsvårt att få i mig energi. Knaprar små bitar knäcke. Nån bit banan ibland. Vatten.
Ibland inte ens det.
V 9 nu. 8+1
Bara härda ut och hoppas det vänder snart!
Hej alla. Gud vad jag mår illa idag. Gah och är på semester. Svårt göra och orka allt som man brukar. Hade glömt hur otroligt jobbigt det är. Varit av och till några dagar men idag har det varit i princip hela dagen. Åtminstone inte spytt än. Puuh hoppas slippa. Spydde bara några ggr första grav trots jag mådde illa många veckor.