• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lykkeliv
    Lullabay skrev 2017-07-06 16:19:52 följande:

Hej alla!

Jag fick nyss ett starkt plus på BIM-3. Yay! Försökte räkna lite i gravidkalendern här på familjeliv och det verkar som att det blir BF någonstans 15-17 mars. Blev olika om jag valde ägglossningsdatum/senaste mensens första dag. Lite märkligt dock att det blir v3+4 redan:P Tycker att man borde minnas detta med tanke på att det är tredje barnet.

Är för övrigt 28 år gammal och hoppas vi alla kan följas åt hela vägen! Har två barn sedan innan, Emanuel som är 7 år och Isabella som är 3 år :).

Grattis

Man tror att man ska minnas Hahaha jag väntar 4e barnet o har inte koll på allt som man tycker att man borde ha
  • Fei

Hej, hänger gärna på här.

Plussade i förrgår.

BF 7 mars. Jag är 20 år och hoppas på fler unga mammor med BF i mars????

• Lullabay
    Fei skrev 2017-07-06 21:37:20 följande:

Hej, hänger gärna på här.

Plussade i förrgår.

BF 7 mars. Jag är 20 år och hoppas på fler unga mammor med BF i mars????

Grattis! Jag räknar mig själv som ung...fast inte så ung då:P 28 år här. Fick mitt första barn när jag var 21...faktum är att jag fyllde 21 när jag låg på BB ^^.
  • idisslaren

Här är en till. Plussade igår på BIM-2 :) Andra barnet och håller tummarna att det går vägen den här gången efter två missfall de senaste sex månaderna :) BF 20/3 ungefär :)

• Lykkeliv

Är det fler än jag som ser ut att ha svalt en boll på kvällarna? Hahaha Verkligen svullen!

Är i v 7 nu och hade ju tänkt hålla det hemligt länge till! Tur det bara är om kvällarna det syns, blir svårt o dölja i bikini om dagarna, el så får det bli en regnig sommar Hahaha

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Jag plussade idag på vad jag tror är äl+9 och BIM-5. Äntligen visade testet positivt efter mf/utomkveds som vi hade i december. Om allt går vägen så kommer det en liten med BF runt 18-20 mars. Det blir då vårt tredje barn. Är väldigt orolig att det som hände sist ska hända igen, då ökade testen i stryka för att sen bli svagare och jag började blöda. Trodde först det var ett vanligt mf men sen började testen öka igen och blodprov visade att hcg steg och sjönk om vartannat.

Läkaren kunde inte lokalisera vart graviditeten satt men misstänkte därför utomkveds. Som tur var tog kroppen hand om det själv men tog ungefär en månad. Därför ska jag bokas in på tidigt vul runt v 7 för att se att det sitter där det ska. Så nervös att det inte ska gå vägen denna gång heller men hoppas av hela mitt hjärta.

Har redan börjat må lite små illa, har kommit först vecka 7-8 tidigare graviditeter men hållit i sig till över v 20, hua!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Gluttan1981
    Skrutt 83 skrev 2017-07-07 00:47:00 följande:

Hej tjejer!

Jag plussade idag på vad jag tror är äl+9 och BIM-5. Äntligen visade testet positivt efter mf/utomkveds som vi hade i december. Om allt går vägen så kommer det en liten med BF runt 18-20 mars. Det blir då vårt tredje barn. Är väldigt orolig att det som hände sist ska hända igen, då ökade testen i stryka för att sen bli svagare och jag började blöda. Trodde först det var ett vanligt mf men sen började testen öka igen och blodprov visade att hcg steg och sjönk om vartannat.

Läkaren kunde inte lokalisera vart graviditeten satt men misstänkte därför utomkveds. Som tur var tog kroppen hand om det själv men tog ungefär en månad. Därför ska jag bokas in på tidigt vul runt v 7 för att se att det sitter där det ska. Så nervös att det inte ska gå vägen denna gång heller men hoppas av hela mitt hjärta.

Har redan börjat må lite små illa, har kommit först vecka 7-8 tidigare graviditeter men hållit i sig till över v 20, hua!

Grattis!! Har följt dig på olika sidor under resans (din och min) gång. Plussade på midsommar efter tredje dosen Letrozol, Ma i augusti och diagnos lågt AMH värde. Är också sjukt orolig. Men det måste gå den här gången!! Vul inbokat nästa fredag.
  • Skrutt 83
    Gluttan1981 skrev 2017-07-07 06:23:40 följande:

Grattis!! Har följt dig på olika sidor under resans (din och min) gång. Plussade på midsommar efter tredje dosen Letrozol, Ma i augusti och diagnos lågt AMH värde. Är också sjukt orolig. Men det måste gå den här gången!! Vul inbokat nästa fredag.

Tack snälla och stort grattis till dig också!! Ja oron är sjukt svår att försöka slå sig ifrån men vi får försöka slappna av och njuta så gott det går. Har så svårt att låta bli att testa för att se om det blir starkare i den takt jag förväntar mig men jag önskar jag bara kunde släppa det och tänka att jag inte kan påverka det. Men tycker på något sätt att det är skönt att vara mentalt förberedd om det går fel.

Skönt med vul nästa fredag, håller tummarna att allt ser fint ut! Ska också ringa och boka in men gissar dem vill att man iallafall ska gå över bim innan man ringer, haha!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Gluttan1981
    Skrutt 83 skrev 2017-07-07 07:08:56 följande:

Tack snälla och stort grattis till dig också!! Ja oron är sjukt svår att försöka slå sig ifrån men vi får försöka slappna av och njuta så gott det går. Har så svårt att låta bli att testa för att se om det blir starkare i den takt jag förväntar mig men jag önskar jag bara kunde släppa det och tänka att jag inte kan påverka det. Men tycker på något sätt att det är skönt att vara mentalt förberedd om det går fel.

Skönt med vul nästa fredag, håller tummarna att allt ser fint ut! Ska också ringa och boka in men gissar dem vill att man iallafall ska gå över bim innan man ringer, haha!

Haha, ja det kanske är bäst att vänta till BIM iallafall

Har haft den här tiden bokad sen BIM Plussade BIM -3. Hon som tog emot mitt samtal lät högst snarstucken när jag ville boka en tid men bokade snällt in mig efter återberättande av min problematik

Vet hur det är med testandet, likadan, testtokig! Tog ett senast i förrgår och jo, fortfarande GRAVID
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?