• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lykkeliv
    Wunja skrev 2017-07-07 10:27:48 följande:

Grattis till alla plus! :)

Plussade idag efter 2a riktiga försök :) mensen har kommit lite senare i några månader än vanligt sen vi började försöka men jag tror bim var igår. Har bf omkring 13 mars :D

Har lite illamående, yrsel när jag reser mig upp och värk i livmoders trakterna.

Hua nu måste man sluta snusa också... nån annan som snusar eller håller på att sluta? Jag slutade direkt när jag var gravid med sonen.. men hua. :|

Jag kämpar också med snuset :-/ tufft som attan!
  • SupZan

Hur mår ni??

Jag är i V 6 (5+6) och mår väldigt illa och molvärk i magen + väldigt uppblåst och tröttare än vanligt..

Det är andra barnet som vi väntar. Är så orolig för att det skulle vara tvillingar bara. :(

• Starlights
    Hej, vi har precis plussat! Det blir första barnet för oss båda. Bf mitten/slutet av mars. :)

Vi har försökt i 10 månader, har fått ett utomkveds tidigare med operation och en äggledare mindre, plus att jag har endometrios... Så har blivit lovat ett tidigt vul sedan mitt utomkveds så att vi slipper oroa oss så länge, vilket känns otroligt skönt! 

Men både jag och sambon är rätt så lugna än så länge. Vet att vad som helst kan hända, men man får ta en dag i taget. De enda symtomen jag har än så länge är ömma bröst. :) 
  • Lykkeliv
    EmsHelge skrev 2017-07-09 10:53:19 följande:

Hej! Skulle verkligen behöva er hjälp. Min mens är 2 dagar sen, tog ett test imorse som är väldigt svagt! Kan de vara positivt ändå?

Helt klart positivt grattis!!!
  • Lykkeliv
    ellen84 skrev 2017-07-09 17:01:06 följande:

Blir också gärna med här och på Facebook! Väntar vårt fjärde barn runt 16/3????

Kul att du som jag väntar 4e barnet! Grattis! Hur gamla är dina barn? Mina är 16, 15 och 8år
  • EmsHelge

Ja! De var positivt! Tog ett nytt digitalt test nu imorse. ????Vill jätte gärna gå med i Facebookgruppen????

• EmsHelge

Blir en Massa frågetecken när jag egentligen skickade emojis. :) Vill gärna gå med gruppen på Facebook och jag heter Emma Helgesson

• Isvattenis
    SupZan skrev 2017-07-09 22:30:15 följande:

Hur mår ni??

Jag är i V 6 (5+6) och mår väldigt illa och molvärk i magen + väldigt uppblåst och tröttare än vanligt..

Det är andra barnet som vi väntar. Är så orolig för att det skulle vara tvillingar bara. :(

Jag är också i vecka 6 (5+2)
    Kan ibland känns oro för tvillingar. Sen tänker jag, ahja då blir de dubbel kärlek :P för att försöka lugna mig själv.

Bör jag va gravid med sonen va jag livrädd att de skulle vara två.
    Men En kompis till mig va då gravid samtidigt och hade kub innan mig och upptäckte då att de inte fanns nått hjärtljud på hennes foster vilket fick mig att tänka - bara fostret mår bra o lever gör de inget om de är tre :P
  • Lykkeliv
    EmsHelge skrev 2017-07-10 05:08:03 följande:

Blir en Massa frågetecken när jag egentligen skickade emojis. :) Vill gärna gå med gruppen på Facebook och jag heter Emma Helgesson

Grattis!

Skicka PM till mig med beskrivning av din fb-profilbild och var du bor så lägger jag till dig :-kr
  • Granskog

Jag plussade förra månaden men fick sedan MF för andra gången detta år. Dock var det bara ett jättesvagt pluss och mensen blev "bara" fem dagar sen. Sen lossnade det. Nu plussade jag igårmorse på BIM -2 och imorse var det redan ett superstarkt pluss! Vi har bf 17.3.2018 ?? Lite komiskt då min förstfödde är född den 13.3.2011 hihi!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?