Bf mars 2018 följas åt?
Någon mer som inte har någon växtvärk?
Någon mer som inte har någon växtvärk?
Jag! Känner inget särskilt alls i magen. Tycker jag borde känna mer (3:e barnet). Enda som känns är något större bröst. Kanske kan inbilla mig lätt illamående ibland, men kan lika gärna bero på något annat. Lite oroad är jag eftersom det slutade med MA senast. Då hade jag symptom som liksom aldrig förvärrades. Har mått illa de två tidigare graviditeterna som gick bra, så känns konstigt om jag inte ska göra det nu. Är iof bara i 5+6 och har för mig att det har dykt upp runt v.7 med de andra.
Jag! Känner inget särskilt alls i magen. Tycker jag borde känna mer (3:e barnet). Enda som känns är något större bröst. Kanske kan inbilla mig lätt illamående ibland, men kan lika gärna bero på något annat. Lite oroad är jag eftersom det slutade med MA senast. Då hade jag symptom som liksom aldrig förvärrades. Har mått illa de två tidigare graviditeterna som gick bra, så känns konstigt om jag inte ska göra det nu. Är iof bara i 5+6 och har för mig att det har dykt upp runt v.7 med de andra.
Enda ja kan känna är svag mensvärk då O då..
Med första hade jag rätt mycket växtvärk. Minns att jag tyckte att det var en väldigt obehaglig känsla i magen. Mådde illa också. Minns inte vilken vecka det började i. Plussade 2 v efter BIM pga att vi inte alls försökte få barn och jag trodde bara mensen var sen.
Med andra tror jag faktiskt inte att jag kände så jättemycket växtvärk, men jag mådde illa från v.7 till ca v.17.
Med MA:t kände jag ungefär som nu, lite mer "växtvärk" (kanske var dåligt i det fallet) skillnaden från tidigare graviditeter var att det aldrig blev värre med illamående tex. Snarare mattades symptomen av (förutom växtvärken som blev mer, vilket antagligen var förberedelse för att stöta ut det)
Går in i v. 7 imorgon (6+0) så jag hoppas nästan att jag ska börja må lite illa snart (kommer förhoppningsvis få ångra att jag sa så) Hade känts bra på nåt sätt.
Hej! Tack :) För mig är det supertidigt, 4+0, kommer göra kejsarsnitt i tidigt v.38 så räknar på BF 20-22mars
Från vilken vecka kan man göra vul för att kunna se ett embryo?
Då kan jag meddela att vi fortfarande är gravida!! Det var ingen ofostrig graviditet!! Idag fick vi se ett foster med starkt tickande hjärta. Är i CHOCK!! Men SÅ glad Var så inställd på att kräva en skrapning den här veckan.. Blev flyttad tre dagar bakåt. V 8 (7+4) bf 7/4 enligt vul. V9 (8+0) bf 4/3 enligt mina beräkningar. Kommer boka in ytterligare ett ultraljud vid 12 fulla veckor. Ser allt okej ut då blir det inskrivning hos BM. Efter det går jag gärna med i någon aktuell fbgrupp Vilken bäst dag det här blev <3
Hej!
Jag plussade i lördags och är gravid för första gången :) härligt med en tråd eller Facebookgrupp där man kan prata med andra i samma situation :)
Här har det enda symtomet jag har haft nästa försvunnit helt, mina ömma bröst.. Så nu börjar jag mentalt att ställa in mig på missfall igen..