• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Sannah93

Jag plussade idag! Är 24 år, detta blir vårt första barn <3 Vi har försökt 6 månader och äntligen gick det vägen :)
    Har bf 6.3 2018, såå roligt! Grattis till er andra!

• Coriitaa

Hej!

Jag är helt ny här inne på familjeliv, så jag vet inte riktigt hur allt går till. 
    Om allt går som det ska, så blir jag mamma för första gången i slutet av februari/början på mars. 

Skulle gärna vara med i "den hemliga facebookgruppen", men vet inte vart jag hittar att skicka PM?

• semlan475

Jag tog ett test för en timme sedan och det var ett svagt streck. Har bim om 3 dagar. Känner mig uppsvälld hela tiden och min bh som min man köpte till mig för 2 månader sedan är numera nästintill för liten. Ska köpa mig ett digitalt test och hoppas att det ger ett positivt svar:) Vi har försökt i ett halvår nu, så jag hoppas verkligen att jag är gravid!

• pugsnotdrugs
    Coriitaa skrev 2017-06-27 10:52:04 följande:

Hej!

Jag är helt ny här inne på familjeliv, så jag vet inte riktigt hur allt går till. 

Om allt går som det ska, så blir jag mamma för första gången i slutet av februari/början på mars. 

Skulle gärna vara med i "den hemliga facebookgruppen", men vet inte vart jag hittar att skicka PM?

Du klickar på lykkelivs namn i t.ex trådstartarens, då kommer du till hennes sida o där finns en skicka meddelande-knapp :)
  • efterfest

Känns som flera runt mig får missfall och jag läser bara negativt (det är det som fastnar..) Är så rädd själv men det är väl normalt att känna oro. Imorgon går jag in i vecka 6. Jag har bokat ultraljud 2/8 och går då in i vecka 11 (10+0) Hoppas den lilla vill stanna tills dess!

• Evvvan

Jag är också gärna med!!! ????????????

• Lykkeliv

Nu trillar det in många med plus på gravtestet så himla kul

Grattis till er!

Jag har fortfarande inga tydliga symtom, lite molvärk och gasig i magen Hahaha men annars inget. Hade ett ma i mars och då berydligt mer symtom även redan innan bim. Så för min del får det gärna va som det är nu

• Ronja_Rövardotter_

Jag plussade i lördags och har BF den 2 mars enligt appen, såå lycklig!

Känner av lite illamående till och från men mest ont och knölig i magen, nå fler som känner av det?

• Zaxika

Jag tog ett test igår som slog över till positivt ganska så direkt. Har senaste 1,5 dygnet tittat på en massa graviditetskalendrar och läst om embryots utveckling. Läst om missfallsrisken.

Svårt att få det att sjunka in. Hoppas på det bästa... annars är det bara att försöka på nytt.

Om beräkningar stämmer bf 1 mars.

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?