• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • L4c0st3
    mg_ skrev 2017-06-28 15:57:31 följande:

Hej! Jag har på känn att jag är gravid och kommer göra ett test nästa vecka. Håll tummarna för mig :D

Jag vet inte om man kan ha tidiga symptom men jag kände att det gjorde extra ont dagen jag hade äl och några dagar efter så har jag haft ont i ryggen och varit varmare i kroppen. Vi får se helt enkelt!

Håller tummarna!! Jag själv har varit så varm i kroppen att jag trodde jag var i klimakteriet???? avtog nu när jag fick mitt plus!
  • Sara2017

Mådde illa konstant i knappt 2 dagar och vilken metallsmak! Länge funderat på hur metallsmaken smakat, nu vet jag :) nu har jag inte känt något illamående på några timmar. Kanske för jag fått i rutin med kex och dricka.

Tänkte smörja min mage med bio oil, men det står att man inte ska börja förrän i andra trimestern, why?

Köpte folsyra tabletter nu i London, innehåller ingefära också! Så kanske illamåendet avtar :) om det nu kommer tillbaka. Lika rädd som jag är för framtiden, lika rädd är jag att få missfall...

• semlan475

Idag blev det bekräftat, jag är gravid!!! Är så otroligt lycklig!! Enligt NC är jag dock i vecka 4, så jag får la höra av mig till barnmorskan när jag börjar få andra symptom än uppsvälld mage och ömma bröst. Hoppas verkligen att allt ska gå vägen, blir första barnet isåfall <3

• Zaxika

Så roligt att följa tråden. Jag vill inte ta ut för mycket i förskott, men jag börjar tänka mer och mer positivt.

Hoppas hoppas att de mest kritiska veckorna ska gå fint och att ultraljudet längre fram ska se fint ut!

Minst sagt spännande.

• carrolinea

Tig dessa idag så hänger gärna på ????. Frågan är om jag vågar gå med i fb-gruppen förra grav slutade med mf.

• Coriitaa
    efterfest skrev 2017-06-28 13:38:07 följande:

Grattis till er nykomlingar i gruppen :)

Mina enda symptom är ont i magen, som hugg ibland, och lite ont längst ner i ryggen av och till. Känns absolut som nåt händer där inne :) Annars inga andra symptom. En väninna till mig sa att jag har blivit lugnare i humöret i det sista, och inte stressar. Inget jag tänkt på förrens hon sa det men det är nog sant.

Låter precis som mig! Haft så lite symptom (utöver mina bröst. Måste sova med sport BH)
    Ont i magen med lite hugg, lite ont i ryggen samt att jag blivit lugnare i humöret och självklart gladare!
    Kom dock på att jag dessutom blir rörd av väldigt mycket. Börjar gråta av typ allt...
  • MiieRO

Blev bekräftat i dag.. så efterlängtat..

Robin o Oliver 020707, Wilhelmina 080523, Alice 091126
  • Kimsou

Halloj, tog ett positivt test igår:)

Har tre barn, 19,16 & 9 år. Själv är jag 39. Bf borde va 4-5/3

• Lykkeliv
    Kimsou skrev 2017-06-30 09:24:30 följande:

Halloj, tog ett positivt test igår:)

Har tre barn, 19,16 & 9 år. Själv är jag 39. Bf borde va 4-5/3

Grattis!

Kul med nån i min ålder

Mina barn är 16, 15 och 8 år och jag är 38.
  • MiieRO

Jag e 37 år.. ?

Har barn som e 15, 15, 9 och 8 år. ????

Robin o Oliver 020707, Wilhelmina 080523, Alice 091126
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?