Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Okej! Nä ingen ägglossningsspruta eller letrozol för mig utan ägglossningstest bara. Vet du när FET kommer bli? :)
Okej! Nä ingen ägglossningsspruta eller letrozol för mig utan ägglossningstest bara. Vet du när FET kommer bli? :)
Tack! Är ibland tur när det är mycket att göra på jobbet...
Dåligt av evolutionen att göra en extra känslig precis vid besked...
Känner du av något då? Den dumma frågan som jag ändå ställer
Ijo: är nog för tidigt för att känna nåt men hoppas hoppas!
Kiim: hur går det med stimuleringen?
Karin: ska du göra vul och ta Ovitrelle för att få exakt dag?
Testade igen imorse med ett testa tidigt test. Var negativt så nu har jag gett upp. Tänkte att jag ska sörja idag och sen ta tag i FET till nästa cykel.
Lyssnade på Klara Zimmergrens sommarprat från 2012 idag. Tycker det var bra. sverigesradio.se/sida/avsnitt/116713
Ijo: är nog för tidigt för att känna nåt men hoppas hoppas!
Kiim: hur går det med stimuleringen?
Karin: ska du göra vul och ta Ovitrelle för att få exakt dag?
Testade igen imorse med ett testa tidigt test. Var negativt så nu har jag gett upp. Tänkte att jag ska sörja idag och sen ta tag i FET till nästa cykel.
Lyssnade på Klara Zimmergrens sommarprat från 2012 idag. Tycker det var bra. sverigesradio.se/sida/avsnitt/116713
Ijo och Längtar; Exakt har VUL den 28:e och FET den 4:e september troligtvis, så känns lite händelselöst hitintills. Behöver inte börja med sprutor och så :(
Och jag är jätteledsen Längtar att det inte funkade denna gång heller Det är så tungt detta..
Tack! Jag börjar nu ladda om inför FET. Tänker att det borde bli runt 11 september om mensen nu kommer igång. Den brukar inte komma förrän en slutar med Lutinus eller? (Är på bim idag)
Tack! Jag börjar nu ladda om inför FET. Tänker att det borde bli runt 11 september om mensen nu kommer igång. Den brukar inte komma förrän en slutar med Lutinus eller? (Är på bim idag)
Tror du inte att det fortfarande finns en chans att du får ett plus då mensen inte har kommit?
Har någon av er tagit menopur? Kände ni av det? Börjar få ont i magen, är rädd att jag ska bli överstimulerad. Hur många dagar fick ni spruta?