Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Tack! Jag börjar nu ladda om inför FET. Tänker att det borde bli runt 11 september om mensen nu kommer igång. Den brukar inte komma förrän en slutar med Lutinus eller? (Är på bim idag)
Åh, kan du börja direkt? Jag var tvungen att vänta in en mens och sedan var FET aktuellt. Nu kom ju dock sommaruppehåll emellan så har väntat två mens extra
Jag har inte hört nåt annat än att jag kan börja direkt. Tänker att jag kontaktar dom på tisdag.
Karin: ja, allt verkar vara väldigt olika. På ett sätt kanske det är bra att låta kroppen återhämta sig men vill gärna komma igång.
Kiim: fick lite rosa med Lutinus idag. Och ont i magen nu på morgonen (har endometerios).
Kiim: så hade jag. Mer och mer under stimuleringen. Har fått för mig att det är för att många folliklar växer. Bra att du ska på vul och kolla.
Hade sagt till mig själv att vänta till dag 9 med att testa men kunde inte hålla mig och testade nu på dag 5 - jättetidigt alltså! Tycker mig se ett plus men vet inte om jag inbillar mig/spökstreck? Är så rädd sen mitt tidiga MF förra gången. Dumt att testa så tidigt, nu har jag ju ännu mer tid att noja!
Hade sagt till mig själv att vänta till dag 9 med att testa men kunde inte hålla mig och testade nu på dag 5 - jättetidigt alltså! Tycker mig se ett plus men vet inte om jag inbillar mig/spökstreck? Är så rädd sen mitt tidiga MF förra gången. Dumt att testa så tidigt, nu har jag ju ännu mer tid att noja!
Grattis, ser ju positivt ut! Då vet du att det fäst :)
Åh! Det ser definitivt ut som ett plus! vad kul!
Grattis är glad för din skull. Nu håller vi tummarna att vi andra också får ett plus.