• lindizzen

BF April 2018

Hej. Plussa igår och har bf 3 april. Har 3 söner sedan tidigare. Så tänkte jag startar en tråd där vi kan följas åt. Stötta varandra och dela vår upplevelse av våran graviditet.

• Svar på tråden BF April 2018
  • Mell13

Hej! Har en son på 2år och föt ca 2 veckor sedan plussade bi igen. Har oregelbunden mens men räknar jag någorlunda rätt så räknas mini på sambons födelsedag den 21/4 :) Jag vill gärna också vara med om de finns någon hemlig grupp på fb.

• Karolina80
    Hha15 skrev 2017-08-24 19:38:49 följande:

Tror nästan att din bm räknat fel. Jag har också samma datum för mensen och gick in i vecka 7 idag. Har bf 18 april :)

Alltså, jag är ju i v7, men snackar man med BM envisas de ju med att säga 6+2 osv. Enligt dem är jag inte i v7 förrän 7+0 :) Kul med en till med samma bf! Hur mår du? Ska ni göra tidigt ultraljud?
  • Ulrika34
    Karolina80 skrev 2017-08-26 09:38:15 följande:

Alltså, jag är ju i v7, men snackar man med BM envisas de ju med att säga 6+2 osv. Enligt dem är jag inte i v7 förrän 7+0 :) Kul med en till med samma bf! Hur mår du? Ska ni göra tidigt ultraljud?

Haha ja barnmorskor räknar varenda dag och för en bm är 7+0 en fullgången vecka.
  • Glitterpinnar
    micamica skrev 2017-08-28 11:27:54 följande:

Hej! Jag plussade för en vecka sedan och har bf 30/4, vill gärna vara med på fb! Min mail är micsk166@gmail.com  grattis tjejer till era plus!

Har skickat inbjudan :)
  • Anonym (Erica)

Hej och grattis alla som plussat nyligen!????

Idag var vi på tidigt ultraljud och fick se ett litet hjärta slå.? Så skönt efter att vi för ett år sedan varit på tidigt ultraljud där inga hjärtslag syntes...

Om man joinar fb-gruppen, kan andra se det då?

• Anonym (Erica)

Alla frågetecken ät självklar olika smileys.

• Hha15
    Karolina80 skrev 2017-08-26 09:38:15 följande:

Nej okej, de räknar kanske lite annorlunda :) jag mår väldigt bra, känner mig väldigt trött bara. Ja vi ska göra ul 10 september, är i v 8+3 då :) själv då? Hur mår du? :)
Svar på tråden BF April 2018