BF April 2018
Hej. Plussa igår och har bf 3 april. Har 3 söner sedan tidigare. Så tänkte jag startar en tråd där vi kan följas åt. Stötta varandra och dela vår upplevelse av våran graviditet.
Hej. Plussa igår och har bf 3 april. Har 3 söner sedan tidigare. Så tänkte jag startar en tråd där vi kan följas åt. Stötta varandra och dela vår upplevelse av våran graviditet.
Blev du med i nån grupp på fb?
Hej !
Plussade för en vecka sedan med bf 10april.
Lägg gärna till mig i gruppen ????
Josefineenglund@hotmail.se
Hej ja jag hittade en hemlig grupp :) tyvärr verkar den ha stängt för fler medlemmar nu..
Jag försöker starta en egen grupp också där jag tänkte samla tjejer kring Stockholmsområdet!
Jag vill gärna vara med i stockholmsgruppen!
Har lagt till de som skrivit nu. :)
Hej allihopa,
Och stort grattis till det lilla fröet ni har i magen ! Jag plussade imorse på ÄL+10, blev så chockad och glad att det blev ett streck på graviditetskollens sticka, så tog ett CB digitalt för att få det bekräftat.
Vill väldigt gärna också komma in i facebookgruppen, min mail är: hoglund15@hotmail.com
Hejsan!
Jag är gravid med första barnet i vecka 6 (5+2).
Känner av molvärk större delen av dagen. Ibland får jag stanna upp och andas och sträcka på mig. Jag är också på toa betydligt oftare, även på natten vilket annars är ovanligt. I övrigt har magen svullnat upp lite redan (kan inte gå och hålla in den som jag gjort ibland förut) samt brösten har vuxit.
Hej! Jag plussade häromdagen och har startat en hemlig facebookgrupp för aprilbebisar 2018! Skicka era mailadresser om ni vill bli inbjudna. :)
Hej!
Jag är helt ny här! Plussade i söndags med första barnet! Bf 22 april! Väldigt roligt och nervöst på samma gång! Är gärna med i Facebookgruppen! soy_alex@hotmail.com.
Är också i Sthlm!
Någon som blivit inbjuden i gruppen av er som skrivit senaste dagarna?