Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jag tror att äl skedde i fredags, får se om temperaturen fortsätter stiga och bekräftar det. Igår hade jag en liten blödning, idag lite kraftigare (men ganska slemmig) och med viss molvärk...
Alla dessa känningar alltså!
ÄL+2 och borde väl fysiskt sätt inte känna nåt än om d är nåt? Har fortfarande molvärk o idag vitaktiga flytningar....
Jag hoppar gärna in! Har bim antingen 3 eller 7 september! (Ibland har jag 24 dagars cykel och ibland 28)
Håller på o försöka känna av äl för tillfället! Har äl mellan dag 10-14 oftast och hade dag 10 igår. Har haft molande värk i dagarna men blir lite småt tokig för har haft lite blod i flytningen 3 dagar i rad? När jag läser på nätet så är de enda jag hittar att de kan komma blod i samband att ägget släpps men de känns ju lite väl tidigt? Blir lite lätt fundersam på om jag redan haft äl eller om den kmr nu? Någon som känner igen detta eller som vill leka lite hobby doktor o tyda detta? ;)
Hoppas på många fina plus denna månaden! :D
Samma här... vanliga pms bröst. Känner mig precis som vanligt några dagar innan mens. Brösten gör ont på sidorna som det brukar. Inget annorlunda än vanligt. Känns så sjukt hopplöst???
Varje månad inbillar jag mig att jag är gravid. Känner efter för minsta lilla. Glömt hur det känns att faktisk vara gravid. Hoppas jag får uppleva det snart!
ÄL + 7 eller 8 idag. Som vanligt känner jag saker..
Mm känner din känsla! Men igår hade jag JÄTTE MYCKET flytningar, vita.. minns inte att jag haft så innan men vette fan om de skulle va ett tecken på en ev graviditet. Men man kan ju hoppas det! ÄL+8 bara än...
Ja känns som det är bättre än endast torrt iaf!! Håller tummarna. Är på Bim -3 och testade neg imorse såklart
Lätt att man överanslyserat allt i väntan på BIM :) men har fått så ont i brösten. Är bara på äl+4 så kan ju knappast vara gravidsymptom, men har så ont i bröstvårtorna att jag knappt kan ha kläder på mig. Brukar väldigt sällan ha ont i brösten och hade inte ont över huvud taget förra månaden (när jag bevakade eventuella gravidsymptom tydligt).
Så märkligt att det kan vara så olika..
Lätt att man överanslyserat allt i väntan på BIM :) men har fått så ont i brösten. Är bara på äl+4 så kan ju knappast vara gravidsymptom, men har så ont i bröstvårtorna att jag knappt kan ha kläder på mig. Brukar väldigt sällan ha ont i brösten och hade inte ont över huvud taget förra månaden (när jag bevakade eventuella gravidsymptom tydligt).
Så märkligt att det kan vara så olika..
De ÄL-tester jag har står d att man gärna får testa vid 3 olika klockslag under den tid då stegringen visas just för att man inte ska missa maximal fertilitet. Anledningen är tydligen att alla har olika tider på dygnet då man producerar mest LH vid ÄL. Jag har oftast som högst på eftermiddagen.....kör med stickor då jag själv tycker det är jobbigt med den glada blinkande/fasta gubben