• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Snelson
    anynumos skrev 2017-08-22 20:56:30 följande:

???? kan inte fatta!! Men haft lite känningar i "tjejmagen"

Trodde jag hade bim i sept. så jag flyttar nog över till augusti tråden.

Lycka till alla ????

Wow Grattis :) när hade du äl?
  • Snelson
    anli00 skrev 2017-08-21 20:09:09 följande:

Håller tummarna för dig oavsett! Tråkigt med missfallet. Nyligen?

Tack! Jag hade en missed abortion i v 13 31 juli, så 3 veckor sedan så det är nyligen.
  • anli00
    Snelson skrev 2017-08-22 22:03:21 följande:

Tack! Jag hade en missed abortion i v 13 31 juli, så 3 veckor sedan så det är nyligen.

Tråkigt att höra, men heja er <3
  • anynumos
    Snelson skrev 2017-08-22 22:02:21 följande:

Wow Grattis :) när hade du äl?

Tack :) äl kring 10/8.

Har en sån lång cykel vanligt fall, över 40 dagar, så tänkte att bim skulle bli i september :)
  • anli00

Idag är en skitdag, känner mig så deppig o känslan av att aldrig få ett syskon till sonen ligger som en klump i magen.....blääää idag skulle jag vilja ligga under täcket i sängen med massa flottig mat o tycka synd mig själv! Gråten känns nära konstant....o då har dagen nyss börjat! *faaaaaan*

• Snultan
    anli00 skrev 2017-08-23 08:07:01 följande:

Idag är en skitdag, känner mig så deppig o känslan av att aldrig få ett syskon till sonen ligger som en klump i magen.....blääää idag skulle jag vilja ligga under täcket i sängen med massa flottig mat o tycka synd mig själv! Gråten känns nära konstant....o då har dagen nyss börjat! *faaaaaan*

Åh jag lider med dig! Vi har försökt i 9 månader med ett syskon och det känns som att något är fel. Att det inte kommer gå.

Hur länge har ni försökt?
    Matheus 131002!
  • Snultan
    VHF2014 skrev 2017-08-22 17:00:30 följande:

När börjar ni Gravtesta? (Svara gärna med äl+)

Gör inte sånt längre. Hållt på i 9 månader och blivit alltför besviken flera gånger.. nu inväntar jag mensen varje månad och hittils har jag ju inte kunnat gjort annat... testandet är en stress i sig tycker jag.
    Matheus 131002!
  • anli00
    Snultan skrev 2017-08-23 08:13:50 följande:

Åh jag lider med dig! Vi har försökt i 9 månader med ett syskon och det känns som att något är fel. Att det inte kommer gå.

Hur länge har ni försökt?

Tog ett uppehåll över sommaren, så detta är första försöket efter d...innan började vi september förra året. Men jag behövde ett break o fokusera på annat ett tag. Visserligen tog sonen 2 år men känns hopplöst ibland o idag är en sån dag!

Tog det lång tid för er med första?
  • knivskrik
    tjejuå86 skrev 2017-08-22 17:11:30 följande:

Nån som har testat att köra på tempkurva ist för äl test?

Ta de inte sig denna gång så tänkte jag börja köra det nästa period :) känns som att det är lättare än att köra med stickor.

Lr jag tänkte redan börja nu men mer seriöst efter mens. I morse låg min temp på 36,9 den bruka ligga på 36,2 så detta lär bli intressant :)

Dock få gärna min äl värk försvinna nu vill bara ligga ner med en varm kudde.

Jag har precis börjat! Känner att det passar mig bättre än en massa test. Ska bli kul att se om jag kan hitta något mönster sen.
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017