Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
???? kan inte fatta!! Men haft lite känningar i "tjejmagen"
Trodde jag hade bim i sept. så jag flyttar nog över till augusti tråden.
Lycka till alla ????
Håller tummarna för dig oavsett! Tråkigt med missfallet. Nyligen?
Tack! Jag hade en missed abortion i v 13 31 juli, så 3 veckor sedan så det är nyligen.
Wow Grattis :) när hade du äl?
Mensen kom på riktig igår. Så nya tag och lycka till allihop. ÄL 5 sep!
Idag är en skitdag, känner mig så deppig o känslan av att aldrig få ett syskon till sonen ligger som en klump i magen.....blääää idag skulle jag vilja ligga under täcket i sängen med massa flottig mat o tycka synd mig själv! Gråten känns nära konstant....o då har dagen nyss börjat! *faaaaaan*
Idag är en skitdag, känner mig så deppig o känslan av att aldrig få ett syskon till sonen ligger som en klump i magen.....blääää idag skulle jag vilja ligga under täcket i sängen med massa flottig mat o tycka synd mig själv! Gråten känns nära konstant....o då har dagen nyss börjat! *faaaaaan*
När börjar ni Gravtesta? (Svara gärna med äl+)
Åh jag lider med dig! Vi har försökt i 9 månader med ett syskon och det känns som att något är fel. Att det inte kommer gå.
Hur länge har ni försökt?
Nån som har testat att köra på tempkurva ist för äl test?
Ta de inte sig denna gång så tänkte jag börja köra det nästa period :) känns som att det är lättare än att köra med stickor.
Lr jag tänkte redan börja nu men mer seriöst efter mens. I morse låg min temp på 36,9 den bruka ligga på 36,2 så detta lär bli intressant :)
Dock få gärna min äl värk försvinna nu vill bara ligga ner med en varm kudde.