Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Du kan få symtom på äl+3 :D
Inte fått ett enda positivt ägglossningstest denna cykel. Började testa på CD12. Beräknad ägglossning i tisdags (CD17/18) men ännu inget. Beräknad BIM 3/9. Har inte ens de där ömma brösten jag alltid från i samband med ägglossning... Börjar tro att ÄL utblev denna månad.... Det hoppas jag verkligen inte dock :( börjar tröttna på denna evinnerliga väntan... Någon med erfarenhet av sånt här?
Hoppar in här jag med! Hade äl 20/8 men vi var nog lite sent ute då vi sexade till det den 15, 16 och mitt på dagen den 21a. Haft molvärk i ryggen sen den 22/8 och varit hungrig som satan oxå. Enligt Flo-appen så har jag bim 4/9
Inte fått ett enda positivt ägglossningstest denna cykel. Började testa på CD12. Beräknad ägglossning i tisdags (CD17/18) men ännu inget. Beräknad BIM 3/9. Har inte ens de där ömma brösten jag alltid från i samband med ägglossning... Börjar tro att ÄL utblev denna månad.... Det hoppas jag verkligen inte dock :( börjar tröttna på denna evinnerliga väntan... Någon med erfarenhet av sånt här?
Har du oregelbunden mens? Isåfall kan ÄL komma innan. Jag har enligt mina anteckningar fått utslag på CB ÄL test 15 och 10 dagar innan mens :/ vet inte hur de går ihop men :/
Hoppar in här.
Var i Danmark i onsdags och gjorde mitt fjärde försök att bli gravid genom insemination.
Så nu är det bara att vänta och se om det tar sig denna gång.
Det är det som är det konstiga. Man har kunnat ställa en klocka efter min mens, den är väldigt regelbunden. I alla fall har den varit det nu när jag varit uppmärksam de senaste 7 månaderna... Fruktansvärt irriterande att den ska strula såhär? :/
Va segt tiden går. Är på cd 26 och nu har alla symtom försvunnit (dvs ömma bröst och ryggvärk) men dem har jag alltid 1 vecka innan mens så väntar mig att den kommer. Å de kan ske när som eller om 1 vecka. Har väääldigt oregelbunden mens (diffat mellan 25 och 36 dagar sen vi började försöka för 9 månader sedan.
Längtar till 13 september då jag ska till Gyn så jag får hjälp med detta!
Va segt tiden går. Är på cd 26 och nu har alla symtom försvunnit (dvs ömma bröst och ryggvärk) men dem har jag alltid 1 vecka innan mens så väntar mig att den kommer. Å de kan ske när som eller om 1 vecka. Har väääldigt oregelbunden mens (diffat mellan 25 och 36 dagar sen vi började försöka för 9 månader sedan.
Längtar till 13 september då jag ska till Gyn så jag får hjälp med detta!