• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Bellebella skrev 2017-08-05 22:01:39 följande:
    Kunde inte hålla mig, testade digitalt CB som visade gravid!!!
    Men Åhhhh !! Grattis vad glad jag blir !!
  • Eliluc
    Thisdream skrev 2017-08-05 23:06:25 följande:
    Tack ! Ja det är jobbigt.. och speciellt eftersom det är 6 månader sedan jag hade äl på den sidan sist :(.. men tack för pepp !!
    Förstår att det känns långt bort , peppar till tusen att det verkligen tar sig !
  • Eliluc
    Kontrollfreak skrev 2017-08-06 00:04:15 följande:
    Jag har haft min spiral i två år drygt och har inte haft några blödningar alls under tiden så har ingen aning om ngt. Men har testat med älstickor men aldrig fått starkare än kontrollsträcket men nära. Nu är de dock helt vita så tror nog att jag hade äl fast testade lite fel. Kanske hade jag äl trots allt under sista veckan i juli. Det återstår att se. Önskar att jag inte var så otålig och besatt av att testa hela tiden haha. När tror du att det kan ge utslag om det tog sig?
    Ja eller hur , man vill ju kunna tänka på annat och slappna av , men det är ju lätt ! Ja alltså du borde ju kunna testa runt den 15? Eller vad tror du ?
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-08-06 11:59:35 följande:

Hejsan! Hoppar gärna in här om jag får? Väntar på plus och har BIM 16/8 och det blir i så fall mitt fjärde barn. Har en tjej född april-12, en kille född mars-14 och en till liten kille född dec-16. Hoppas nu på en vår/sommarbebis-18!

Klart du får hoppa in här ! Välkommen ! Hoppas det blir ett plus för er med ????
  • Eliluc

Jag har varit så otroligt trött nu idag , kan man få symptom (om det är något alltså ) såhär tidigt ?

• Eliluc
    skorpio skrev 2017-08-06 16:48:34 följande:
    Hade du Bim den 15e? Jag den 13e å känner mig oxå sjukt trött å molig i magen, försöker tänka att Nää jag inbillar mig, beror på vädret hehe (fast man hoppas)
    Ja man kan ju alltid hoppas , jag är jätte trött , inte så Mycket molande men det kanske det inte behöver vara så tidigt , lite känningar har man . Men ja man hoppas ju verkligen att det är något och tar sig direkt . Är ju jätte säkker på att jag haft äl!
  • Eliluc
    Sophie90 skrev 2017-08-06 19:21:51 följande:

Hoppar in lite här, hoppas också på plus i augusti! Är på bim+3 idag, ingen mens, men jag har haft mensvärk i 3 dagar nu. Har vanliga flytningar, svullna bröst (inte särskilt ömma dock) och är illamående.. Vad tror ni?

Ja men Gud ! Testa ! Vad spännande !!!
  • Eliluc
    skorpio skrev 2017-08-06 20:46:32 följande:
    Ja jag har klassiska mens symptom jag alltid har: molvärk, slö,lite yr, grinig, ömmande bröst, så haha svårt å avgöra för mig om de e mensen till helgen som känns av Eller annat! Dock ligger tempen ännu på 37.1 grader normalt e jag på 36.2 , så vet ej om de e normalt från äl hela vägen fram till mens eller vad , aldrig tempat mig så här förut haha
    Ja det är ju så olika , och så är man så otålig hehe : - D hoppas verkligen det är ett plus alltså !!
  • Eliluc
    Sophie90 skrev 2017-08-07 09:23:45 följande:
    Fick en rosa flytning igår, knappt ingenting idag. Men har fortfarande mensvärk, så avvaktar lite så får vi se.
    Absolut ! Vi får hoppas det inte kommer något mer blod
  • Eliluc
    vartjagängår skrev 2017-08-07 09:33:15 följande:

Hoppar med här :)

BIM 14/8. Andra försöket. Vi har två barn var sen tidigare så varannan vecka är det underbart kaos här hemma & varannan knäpptyst. Hoppas SÅ att det tagit sig nu!

Välkommen hit !!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?