• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Kontrollfreak skrev 2017-09-05 16:47:12 följande:
    Ja Gud man hoppas så mkt så man blir tokig. Ja det är väl förtidigt att testa.

Men ändå gör jag det o hoppas på ett svagt streck. Men inget här

Än.
    Skulle clearblue funka såhär tidigt ? Känns nästan som att det med är för tidigt . Är väl egentligen lika bra att vänta ; - )
  • Eliluc
    Kontrollfreak skrev 2017-09-05 21:26:05 följande:
    Ja det e klart det e bättre att vänta :). Men jag har massa stickor från testlagret så har så svårt att hålla mig. Om jag får svagt på testlagrets har jag ett cb digitalt jag ska ta. Mycket roligare att sticka fram ett sånt under näsan på sambon. Om det nu skulle stå gravid!
    Ja hade jag haft såna hemma hade jag med testat : - D inte köpt hem för jag vet hur jag är ; - ) hoppas verkligen det är något för oss denna gången
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-13 17:01:14 följande:

Hur går det för er tjejer?! Testdags imorgon här, börjar bli nervös!

Förstår ingenting här , min mens brukar bara så himla korrekt och komma på dagen . Nu är den försenad med 2 dagar och inget alls kommer , inte plus på test heller. Testat någon dag ibland , senast i tisdags . Kan äl kommit senare och det ändå blevnågot som

Inte visar än ?
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-14 09:39:11 följande:

Min ÄL har också varit jättekonstig det senaste, inte alls regelbunden som innan, så det är ju mycket möjligt! Håller tummarna!

Ja så länge man inte börjat blöda kan det ju alltid bli något . Men vågar inte hoppas för

Mycket ändå :-/ kommer säkkert idag. Håller tummarna för dig med , du skulle testa idag va ?
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-14 11:34:21 följande:

OMG! Kolla här!

Åhhh grattis !!!
  • Eliluc

Fortfarande ingen mens här , vågar inte testa än. Kommer det ingen mens fortfarande nästa vecka så testar jag då.

• Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-16 13:24:53 följande:

Wow!! Grattis!!

Tack !!! Måste testa igen nästa vecka ! Chock : - D
  • Eliluc

Trodde verkligen inte det skulle gå såhär fort , tog ut P staven den 21 juli och blev gravid i slutet av augusti !

• Eliluc
    Zanda skrev 2017-09-17 15:14:11 följande:

Ser verkligen fram emot att följas åt! Är du med i nån majtråd?!

Jag blödde lite brunaktigt igår, några droppar, och blev livrädd. Kom inget mer och inget ont så hoppas att det inte var något allvarligt... Har hört att det är vanligt men har inte haft så på nån av mina andra tre graviditeter...förutom nån droppe med min första graviditet med dottern.

Så kan det ju bli , men sköra slemhinnor . Fast klart man blir orolig . Men har man inte ont och det inte kommer massor med blod är det ju lungt vilken tråd är du med i ? Här har det molat riktigt mycket och dragit i nedre delen av ryggen
  • Eliluc
    Strawberrybrud skrev 2017-11-04 08:34:18 följande:

Jag plussade idag!!!!!!

Men gud vad roligt : - D Grattis!!!!!!!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?